Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Keyboard svarer ikke - Dell XPS 16


Anbefalte innlegg

Sitter nå og sliter med keyboardet på min bærbare Dell Studio XPS 16. Plutselig sluttet rett og slett keyboardet å svare, altså det fungerer ikke i det hele tatt. Jeg hadde ikke sølt noe oppi der så dette kom litt ut av det blå. Touchpaden + touch "knappene" (de øverst hvor man kan regulere volum osv.) fungerer normalt, men ut av keyboardet kommer det ingen ting...

 

Er dette noe som kan fikses, og i såfall hvordan? Hjelp tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg la merke til nå. Capslock knappen til tastaturet på den bærbare har et lite lys på seg som indikerer om den er slått av eller på, og dette lyset slår seg av og på når jeg benytter meg av capslocken på et eksternt tastatur.

 

Ingen hjelp å få? Må jeg ta kontakt med Dell og sende inn hele greia?

Lenke til kommentar

Beklager at du ikke har fått noen annen respons her inne men det er ikke så mye man kan sjekke selv her. Du kan se om kabelen under tastaturet er festet skikkelig i maskinen, den kan jo ha krabbet ut av sporet sitt eller sitter litt skjevt.

Det er normalt forholdsvis enkelt å ta av et slikt tastatur, ofte er det festet med et par skruer fra undersiden av maskinen og noen klips mellom tastaturet og kanten av ramma på maskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...