-Léon- Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Hei Tenkte hvis det ble litt ok vær imorgen, at jeg kunne ta meg en tur ut å prøve fikselykken. Var og fikk 2 torsk og 1 makrell idag og fikk virkelig lysten på å prøve igjen imorgen med å få flere fisk, men der jeg stod er altfor langt å gå. Så jeg lurte på om noen vil dele noen av fiskeplassene sine. Har bil så jeg kommer meg greit til de fleste steder i Bergen. Skal stå å fiske fra land altså.
sharkbite Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Hei Tenkte hvis det ble litt ok vær imorgen, at jeg kunne ta meg en tur ut å prøve fikselykken. Var og fikk 2 torsk og 1 makrell idag og fikk virkelig lysten på å prøve igjen imorgen med å få flere fisk, men der jeg stod er altfor langt å gå. Så jeg lurte på om noen vil dele noen av fiskeplassene sine. Har bil så jeg kommer meg greit til de fleste steder i Bergen. Skal stå å fiske fra land altså. var selv å fisket på øygarden i går... der var det helt jæææævlig mye makrell, ikke så mange som beit på da... men WOW... man kunne se makrellen fra land... TUSENVIS!!
Medlem-205774 Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Du kan jo prøve på Rongsunde bro Ikke oppå broen da , men nede ved kaien er det fint å stå på svaberget. En gang fikk min far, min onkel og jeg 17 fisk der fra 500gram til rundt kiloet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå