olaven Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hei, kjøpte den trådløse routeren til Ice i går (D35), men har ennå ikke fått til noen internettilkobling ved hjelp av den. Kundeservice stengte før jeg rakk å ringe, så jeg håper det er noen som kan hjelpe meg her, så jeg slipper å vente til mandag Prøver altså å koble til med AxessManager på PCen etter å ha installert drivere, men får feilmeldinger av forskjellige slag. ("Connection Error Ocurred"/"Error 633: Modemet (eller en annen tilkoblingsenhet) er allerede i bruk, eller er ikke konfigurert skikkelig") Har gjentatte ganger prøvd restart av PC og modem/router, reset, og reinstallasjon av programvare og drivere. Noen som har slitt med det samme, eller som på annen måte har noe forslag til hvordan jeg kan løse dette? Endret 31. juli 2010 av mobil11
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 (endret) Logg inn på routeren her: http://192.168.0.1 Endret 1. august 2010 av la7dfa.com
olaven Skrevet 1. august 2010 Forfatter Skrevet 1. august 2010 Logg inn på routeren her: http://192.168.0.1 Har vært der inne. Hva skal jeg gjøre der?
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Du må sjekke status for internettporten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå