lynx55 Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hei, har en Acer Verton som jeg åpnet dekselet på, etter det får jeg en advarsel hver gang jeg starter maskinen og må trykke F1 for å gå videre. Mener det ikke skulle være unødvendig å få denne advarselen flere ganger, det skulle holde med første oppstart etter åpning. Noen som vet hvordan jeg kan få bort denne meldingen? Takknemlig for svar. Endret 31. juli 2010 av lynx55
J@9 Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Bør være noe valg om å kunne slå det av i bios.. tror det heter noe sånt som intrusion alert (eller hvordan det skrives). Bør holde med å slå av den, om du finner det Evt kan det jo være en jumper på hovedkortet.. mener å huske å ha sett noe sånt en gang i tida også.
lynx55 Skrevet 2. august 2010 Forfatter Skrevet 2. august 2010 Bør være noe valg om å kunne slå det av i bios.. tror det heter noe sånt som intrusion alert (eller hvordan det skrives). Bør holde med å slå av den, om du finner det Evt kan det jo være en jumper på hovedkortet.. mener å huske å ha sett noe sånt en gang i tida også. Takker, det var en commando som hette: Chassis opened warning under BIOS security features. Hadde oversett den da jeg gikk gjennom bios første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå