Gå til innhold

Ny smarttelefon - aner ikke hva som duger


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en gammel nokia som nå er moden for avløsning. Jeg orker en ny telefon og ønsker wifi, kjapp surfeopplevelse, bra batteritid og den må være god å tekste på for oss med litt store fingre. Jeg håper å holde meg under 2500 uten binding. Hva er beste kjøp? God skjerm og flott utseendet skader heller ikke.

 

Jeg har sett på sony x8 som skal komme, er det et godt valg? Når kommer den egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår at du kikker på:

sony ericson x10 mini.

htc legend/desire

 

De er i nærheten av ditt budsjett.

 

Har selv en HTC Legend og kan med hånden på hjertet si at den på absolutt alle områder utenom batteritid er suverent den beste mobilen jeg noensinne har eiet.

(Jeg må lade den vær eneste natt, og av og til en times tid på ettermiddagen viss jeg har hatt mange langvarige supportsamtaler på jobben)

Lenke til kommentar

Foreslår at du kikker på:

sony ericson x10 mini.

htc legend/desire

 

De er i nærheten av ditt budsjett.

 

Har selv en HTC Legend og kan med hånden på hjertet si at den på absolutt alle områder utenom batteritid er suverent den beste mobilen jeg noensinne har eiet.

(Jeg må lade den vær eneste natt, og av og til en times tid på ettermiddagen viss jeg har hatt mange langvarige supportsamtaler på jobben)

tror minien er litt liten for meg. Hvorfor ikke heller x8?

Lenke til kommentar

Foreslår at du kikker på:

sony ericson x10 mini.

htc legend/desire

 

De er i nærheten av ditt budsjett.

 

Har selv en HTC Legend og kan med hånden på hjertet si at den på absolutt alle områder utenom batteritid er suverent den beste mobilen jeg noensinne har eiet.

(Jeg må lade den vær eneste natt, og av og til en times tid på ettermiddagen viss jeg har hatt mange langvarige supportsamtaler på jobben)

tror minien er litt liten for meg. Hvorfor ikke heller x8?

 

Jeg ville absolutt ventet på X8. Det påstås at den kommer ila Q3, dvs at den isåfall skal kommet i august/september.

 

En absolutt fordel med X8 fremfor X10mini er skjermoppløsningen som er endel høyere på X8. Negativt er vel at dem har spart på kameraet som kun er 3.2mp mot mini's 5mp, og mangler LED. For min del spiller det mindre rolle. Ellers er det nok ikke de vakreste fargene jeg har sett på en mobil.

 

Merkelige farger

 

 

Det sies dessuten at den skal ligge rundt 1600-1800NOK i pris

Endret av Aldursil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...