Gå til innhold

Scrabble-lignende spill til Android snart klart for lansering


Anbefalte innlegg

boardcuddy.th.png mainkl.th.png

 

http://wordfeud.com/

 

Jeg har de siste månedene drevet å utviklet et gratis online-spill til Android kalt Wordfeud. Som bildene viser så er dette inspirert av Scrabble og spillet Words With Friends for iPhone. Per i dag er det støtte for engelsk og norsk ordbok, men jeg planlegger støtte for flere språk i fremtiden.

 

Det begynner snart å bli klart for første release til Android Market, men jeg skulle gjerne ha fått testet det på andre mobiler enn min HTC Desire. I den anledning hadde jeg satt stor pris på om noen her inne er interessert i å prøve spillet. Det kan fritt lastes ved å scanne følgende QR-kode:

 

wordfeudfree_qr.png

 

Jeg setter stor pris på alle slags tilbakemeldinger, enten her, på PM, mail ([email protected]).

 

Edit: nå tilgjengelig i Android Market.

Endret av Id4ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må det ha så mange tillatelser?

 

Jeg har fjernet to av tillatelsene i siste versjon, forhåpentligvis uten at det går ut over brukeropplevelsen. De gjenværende tillatelsene er som følger:

 

  • INTERNET: nødvendig for kommunikasjon med serveren.
  • ACCESS_NETWORK_STATE: nødvendig for å sjekke om telefonen har en nettverksforbindelse.
  • READ_PHONE_STATE: brukes for å automatisk generere et unikt passord for brukeren din, basert på telefonens unike id.
  • READ_CONTACTS: nødvendig for å kunne invitere venner fra kontaktlisten din til å spille.
  • GET_TASKS: nødvendig for å detektere hvilken applikasjon som har fokus, og brukes for å forhindre at reklame lastes ned / vises når Wordfeud ikke har fokus.
  • RECEIVE_BOOT_COMPLETED: Wordfeud kan med jevne mellomrom sjekke status for de spillene du deltar i og gi deg beskjed dersom det er din tur. For at dette skal fungere etter at telefonen er rebootet, er det nødvendig med denne tillatelsen.

Endret av Id4ever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...