Gå til innhold

Save Carmine eller Carmine Must Die?

Amored

Save Carmine/Carmine Must Die  

11 stemmer

1. 1. Save Carmine eller Carmine Must Die?

• Save Carmine
      8
    • Carmine Must Die
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som dere sikkert har fått med dere kan vi hjelpe Epic med å avgjøre skjebnen til den tredje av Carmine-brødrene, Clayton Carmine, i Gears of War 3 ved å stikke på Avatar Marketplace på Xbox 360en din og kjøpe en t-skjorte, med teksten SAVE CARMINE eller CARMINE MUST DIE, for 80 MS-poeng.

Jeg tenkte det ville være interessant å se hva brukere her på Diskusjon.no mener, og satte likesågodt opp en avstemning.

Synes du Clayton Carmine bør dø eller overleve, og hvorfor?

post-111672-1280422885,3074_thumb.jpg

post-111672-1280422904,6143_thumb.jpgpost-111672-1280422918,0581_thumb.jpg

Endret av Amored
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

jeg skjønner ikke mye av dette.

døde ikke han i GoW2? etter å ha vært i spillet i ca 30 minutter? skal de gå baklengs og endre på historien eller tenker jeg på noen andre?

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Det er snakk om broren vi kommer til å møte i Gears 3.

Vi møter faktisk Carmine i enern hvor han dør, i 2'ern treffer vi på broren som lider samme sjebne som sin eldre bror. I Gears 3 møter vi altså en tredje bror i Carmine-familen. Denne avstemningen skal dermed avgjøre om den tredje broren skal få overleve eller ikke.

Tror jeg går for Save Carmine, kanskje vi kan få litt Saving Private Ryan-steming i Gears 3 på den måten?

Skrevet

Jeg ser at flertallet på flere forskjellige sider støtter "Save Carmine". Dette gjelder visst også salget av de to t-skjortene.

Det lover godt for Clayton :)

Husk å kjøp t-skjorter på Xbox Live! Koster bare 80 MS-poeng, og fortjenesten går til veldedighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...