Gå til innhold

selvbygging av gamer pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen tips til hvordan jeg kan overtale dem?

Tja, nå er det endel år siden jeg trengte å spørre om lov til sånt ;)

 

Du får prøve å argumentere med at den pcen du har ikke klarer å drive de programmene du trenger for å gjøre skole arbeid på. Så får spilling være en "bonus".

Lenke til kommentar

Nei, du får ikke noe i nærheten av det fra en bærbar. Med en stasjonær pc så er det enkelt (og eventuelt billig) å bytte ut ett enkelt komponent (del) sånn at du får oppgradert. Mens med en laptop så kan du kanskje oppgradere minne eller skjermkort, som koster endel penger og du får ikke den store forbedringen. Pluss at en laptop fort blir gammel.

 

Hva annet skal du bruke penger på? Spare til bil/leilighet? Hvis ikke så...ja... :new_woot:

Lenke til kommentar

Men kjære deg, hvor gammel er du?

 

There's a time and a place for everything

 

ALtså, det å bruke 7k på en PC, har ikke den største innvirkningen med tanke på at du skal bruke hundre tusen(insert random number) på en bil.

 

Ikke at det er galt i å spare (viktig å spare :new_woot: , men personlig syntes jeg en god PC som yter er gull verdt :)

Lenke til kommentar

Men kjære deg, hvor gammel er du?

 

There's a time and a place for everything

 

ALtså, det å bruke 7k på en PC, har ikke den største innvirkningen med tanke på at du skal bruke hundre tusen(insert random number) på en bil.

 

Ikke at det er galt i å spare (viktig å spare :new_woot: , men personlig syntes jeg en god PC som yter er gull verdt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...