Gå til innhold

Får ansatte rabatt på elkjøp?


Anbefalte innlegg

Det er en ting jeg lurer på. Når man er ansatt i en elkjøp butikk, får man noen rabatter på varene som blir solgt der?

 

Har hørt av flere som har noen kompiser som jobber på elkjøp som får rabatter, men hvordan rabatter er dette og eventuelt hvor mye får man i rabatt?

 

Noen som vet?

 

Takk for svar :)

Endret av mellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få deg jobben først så kan du heller begynne og tenke på dette.

 

Men uansett er jeg ganske sikker på at du får rabatt som ansatt.

 

Har søkt jobb der og venter på svar :)

 

Lykke til! Sist jeg søkte jobb på Elkjøp i en mellomstor by var jeg en av 130 personer som søkte på én stilling. Ikke for å være kjip, men er derfor litt tidlig å tenke på hvilke rabatter man får før man er ansatt.

Lenke til kommentar

Få deg jobben først så kan du heller begynne og tenke på dette.

 

Men uansett er jeg ganske sikker på at du får rabatt som ansatt.

 

Har søkt jobb der og venter på svar :)

 

Lykke til! Sist jeg søkte jobb på Elkjøp i en mellomstor by var jeg en av 130 personer som søkte på én stilling. Ikke for å være kjip, men er derfor litt tidlig å tenke på hvilke rabatter man får før man er ansatt.

 

Når jeg fikk jobb var det faktisk hele 50 personer bare på intervju dagen! Dette var til 2-3 stillinger. Var derimot heldig og fikk jobb og angret aldri, kjempe arbeidsgiver!

 

Du får 1,25 altså ren innkjøpspris. Du kan også gi bort ca 1,43 altså innkjøpspris ex moms, x 43 % til de du ev. skulle ha av venner uten at sjefen henger over deg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...