Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en uetisk hypocrit av en mango plukker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vell ytterst få som bare har sex med folk man kan tenke seg å bli sammen med.

 

 

åh? Har fått inntrykk at det motsatte, jeg! :]

 

Synes det er meget merkelig oppførsel, Awkward.

Men å si at han er drittsekk pga. det er å ta litt vell hardt i. Om du trives med det, så for all del: fortsett!

Lenke til kommentar

Tror jeg vet hvor han vil med denne tråden: Nei, du er ikke kul fordi du knuller mange jenter.

Ja man, hele poenget med tråden er å få frem at jeg er totally awesome som liksom puler rundt på det som er, ikke spørsmålet liksom.. Nej jeg tror ikke jeg er kul fordi jeg puler det meste.. Det er vel heller du som tror det, tipper når du legger ned laptopen din og henger med buds så passer du godt på å lyge når spørsmålet hvor mange har du ligget med kommer frem eller hva? ouch sannheten svir.. Hvordan er det å vite at det eneste du har vært borti er den 120 kg tunge heselige naboen?

 

Spørsmål stilt: Ser dere på innsiden eller bare banger dere på?

 

Barnsligheter? Hva hadde du sagt om en jente hadde blowa deg med herpes i kjeften? Jeg hadde hvertfall ikke nølt med å bæsje i postkassen hennes uten tanke på om andre jenter hadde synes det var barnslig..

 

Så du liker skillpadder hva? godt for deg, det finnes andre ting å ta seg til en å trolle youtube hele dagen vet du.. og så liksom tøffe seg på et forum med å prøve å relatere shit fra youtube til en tråd der du med det prøver å si at tråden ikke gir mening siden gutten svarer i like turtles til et spørsmål som ikke har noe som helst med skillpadder å gjøre.. ooh nå var du bra smart hva

 

Så du synes det er merkelig å oppføre seg slik, javell men jeg er uenig.. tror du silverback gorillaen bryr seg om hvor mange female gorillas han kjører? Vi er fortsatt aper i utvikling ikke glem det

 

Ja det er ganske ironisk :p men det tar de fleste gutter som et komplimang, det å være et slut..

Endret av Awkward
Lenke til kommentar

Selv om gutter tar det som et kompliment å være en slut, betyr det ikke at jenter vil ha en slut. :dontgetit: Ville aldri ligget med en slut, fordi da er man liksom "på samme nivå" som de styggere jentene han ligger med hele tiden.

Lenke til kommentar

Erh jeg hadde ventet meg et bedre comeback en det der.. jeg tror egentlig jeg såret deg men så sier du at du såret meg for å kompensere for det faktum at du egentlig ble såret.. og du er nok 14 år selv med alvorlige selvtilits problemer siden du prøver å påpeke at jeg er det.. Og neste gang du velger smiley så tror jeg heller du bør velge :dontgetit: sadface fordi vi alle vet hvor langt motorsagen skar seg inn i treet.. forresten, du kan bruke det treet til å lage deg nok papir til å tørke bort alle tårene som alltid lager fuktighet i putten din når du griner deg selv til søvn hver natt..

Lenke til kommentar

Nøbe er det nå. Nøbe nøbe

 

Jeg har da hvertfall fått frem at du ikke kan spise stekt kottelett uten barbeque saus. Og jeg har vist hvordan man eier folk som McBitch i en insult battle :tease: ganske barnslig må jeg medele men jeg lo så jeg grein når vi skrev frem og tilbake.

 

Og noen har da tatt seg tid til å skrive hva de mener uten og prøve å pepre på meg at jeg prøver å breefe med at jeg får meg mange kvinns noe jeg faktisk ikke gjør og kan ikke huske at jeg har sagt :hmm: Jeg sa bare at jeg tar det meste selv om jeg egentlig ikke liker kvinnen personlig.

 

Men dette slår egentlig kraftig tilbake på deg Cognomen fordi du tilbyr hvertfall ikke denne tråden noe nyttig, annet en å kritisere slikt sårer vet du. Og jeg sa aldri at mine ord var som gullkorn eller i det hele tatt at det jeg skriver har noen som helst betydning for noen ting. Tenk litt før du skriver du s¨skal du se at ting ordner seg :D ååh gushi gushi guuh

Lenke til kommentar

Hvis mine ord sårer deg, sier det jo litt om deg isåfall.

Med tanke på at jeg ikke akkurat verken har prøvd, og som du selv sier ikke "tilbydd denne tråden noe nyttig".

 

Men hvorfor lagde du denne tråden egentlig?

For å bevise at du er en mannehore, eller fordi du innerst inne bare trengte en slags selvtillitsboost selv?

Lenke til kommentar

Skal vi bare ta ut ordet sarkasme fra den norske ordbok? Fordi det ser ut som om ingen forstår det, ang at det skulle såret meg.

 

Så viss du ikke prøver å tilby denne tråden noe hvorfor kommer du da med spørsmål som jeg har besvart tusen ganger før? Og folk har besvart, og komt med sine meninger mens andre bittre grineunger som deg går off topic og gryler om selvtilit? Jeg tror McBitch får sage ned flere trær og mekke mer papirer til dere crybabys.

 

Du forsvant plutselig McBitch, ble du feit eid eller? Jeg trengte ikke å avslutte teksten med denne cocky kommentaren men siden det var deg så klarte jeg ikke å la vær :tease: gah gah ola la la

Endret av Nøbe
Lenke til kommentar

Det har han god grunn til så mye som han griner, viss han i tillegg skal gi sånne som deg papir så ville regnskogene vært borte på en uke med det forbruket han har.

 

Nej Mcbitch vet han han ble like gravd ned som et kloakkrør i grøfta.

 

Overdox? Viss du ikke har det bra med deg selv så finnes det muligheter for terapi, men det er totalt irrelevant til denne tråden at du sitter med dogg på brilleglassene og gråter mens du trøster deg med høyre hånda, din eneste venn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...