Gå til innhold

Muttern og søs skal ha nye mobiler med LAVEST MULIG SAR-verdi! :p


Anbefalte innlegg

Kriteriene er som følger, og i rekkefølge etter viktighet:

 

1.) Lavest mulig SAR

2.) Pris max 1500 kr

 

Kamera er også fint å ha men ikke et must. Hehe.

 

Ja, og det var det! Først ville de ha Sony Ericsson, så MÅTTE de ha Nokia. Nå har begge to blitt enige om at de kun vil ha lavest mulig stråling, da det blir mer og mer kjent at dette kan gi livsvarige helseskader!

 

Prisen setter en begrensning, men jeg har sett mobiler til under 1500 med lav SAR-verdi. Vi snakker om under 0.5 her. Noen Samsung-modeller har helt nede i 0.12?

 

Referanse:

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/forbruker/saa-mye-straaler-din-mobil-3012117.html

 

Men de fleste av disse mobilene har nå gutt ut av produksjon og salg. :-( Hvordan finner jeg en NYOPPDATERT liste over SAR-verdier på mobiler som er kurrante? Hadde ikke dette vært noe for AMOBIL å ha da? Det er viktigere med la SAR-verdi enn noe annet mener nå jeg! Man blir klokere når man blir eldre. Merker det. (31 her) Man kan sortere mobiler i tester på AMOBIL etter pris, produsert.. men ikke SAR! :(

 

 

 

Mvh.

Thomas

Endret av ThomasWH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipsene, men hadde allerede sett de linkene. Googler som en gærning nå! Finner INGEN komplette lister over telefoner tilgjengelig i EUROPA, som er viktig.

 

Den beste jeg har funnet så langt er Samsung E2550, som ikke er en topptelefon teknisk sett.

 

Det bør være en kurrant telefon, for de gamle, som har lavere sar-rating, er jo ikke i salg lenger! :p

 

Vi snakker om MAX-SAR-VALUE her. E2550 har max på under 0,5! Som er bra! De laveste har 0.1 som er vanvittig bra men de finner jeg ikke på dagens marked!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...