confusus Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Good dag kjære programmerings gururer, hvordan står det til hehe , men fra spøk til revolver... jeg har sett litt på UDK.. noen som har noen erfaringer med den.. må jeg kunne noen prog.språk frafør av eller? bare til å hoppe rett i det?....
GeirGrusom Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Du trenger ikke kunne noen spesifikke språk fra før, men du må lære deg UnrealScript. Så ja, det er bare å hoppe rett i det.
confusus Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Skrevet 22. juli 2010 UnrealScript... har du noe link til tutorial el noe i den duren?
confusus Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Skrevet 23. juli 2010 Lurte på en ting til...å jeg bruker Maye eller 3dmMax?? i tillegg elleR?
GeirGrusom Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Du bør ha et CAD program (3dsmax, maya eller blender) og et grafikkprogram (Adobe Photoshop) i tillegg. Du kommer ikke så veldig langt med det som følger med.
GeirGrusom Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Det kan lønne seg å begynne med modding og map-editing av Unreal Tournament først. Da lærer du basisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå