Gå til innhold

Htc wildfire -en god billigtelefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

musikkspilleren er grei, men langt fra bra! er nesten umulig å få albumbilder og equlizer finnes ikke. I tillegg er navigering rundt i musikkbiblioteket litt rart satt opp. Har du dog ikke mange 100 sanger burde det gå fint: )

Tenker her å ha rundt 4-500 sanger, blir da det vanskelig å navigere?

Bruker å lage mapper med artist så når man åpner mappen og henter sang så blir det de sangene fra mappen som blir avspillt?

 

Jeg endte opp med å kjøpe Wildfire. Og jeg synes den er topp! Jeg navigerer på samme måte som deg og legger alle album inn i mapper og velger album, meget enkelt og greit! Får se om jeg ikke prøver ut og betaler for noen andre spillere på market senere, men akkurat nå føler jeg ikke behovet. Wildfire virker også kraftig når det gjelder lyd. Klarer fint og drive et par gode Bayerdynamic lukkede 32 Ohms DT-235 headsett, høyt og klart uten forvrengning av lyden. Lydkvaliteten virker ganske tilfredstillende. Får vel neppe testet det fullt ut med disse, men det virker ganske solid så langt. Alt i alt føler jeg man får mye for pengene her.

Lenke til kommentar

@blunderguff: hvordan gjøres dette? hvordan får jeg denne låsen?

 

 

_______________

@dere andre:

 

er det lett å skifte bakgrunnsbilde på htc hero? kan man ha bilder man har tatt selv eller lagt inn fra pcen? Har noen søte små jeg vil ha som bakgrunn :love:

 

hvordan og hvor?

 

(har ikke telefonen selv, så må ha forklart i detalj.. håper det går bra=)

 

 

DT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...