anitaL Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Hei. Jeg er ei jente på 27 år som skal kjøpe meg laptop, max 8000 kr. Skal brukes til lett spilling, surfing, musikk, film mm. Vil gjerne ha 15,4" skjerm og så god ytelse som mulig, blu-ray spiller er ikke nødvendig. Har desverre lite peiling på pc, så håper dere kan hjelpe meg å finne noe tilpasset mine behov På forhånd takk.
Charlo Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Hva med denne på tilbud http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASLXPTN02176/acer-aspire-timelinex-5820tg;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
anitaL Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Skrevet 25. juli 2010 den så fin ut den hvis ikke jeg får noen bedre forslag, så velger jeg nok den.
Chavalito Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Acer Aspire TimelineX 5820TG er en bra laptop til den prisen. Dessuten har den en imponerende batteri levetid. Med litt flaks kan du arbeide med den i over 8 timer før batteriet må lades opp igjen. Så det er bare å kjøpe den laptopen. Med et 9-cellers batteri øker batteri levetiden til over 14 timer før opplading er nødvendig. Endret 26. juli 2010 av Chavalito
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå