Gå til innhold

Lian Li PC6070A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mente at man ikke får kjøpt det på komplett, psdata, pcutstyr, databutikken, itbutikken osv. Kun på microplex. Skal man kjøpe seg ny PC så er det ikke mulig å bestille alle delene + kabinettet på samme plass og dermed få 1 stk porto, oppkrav og ekspedisjonsgebyr. Skal man ha dette kabinettet MÅ man altså betale disse ca 150-200kr ekstra i forhold til å kjøpe alt hos f.eks komplett.

 

Det at det er mulig å bestille vifter og annet stæsj fra microplex samtidig er uvesentlig, selv om noen benytter sjansen når de først skal bestille et kabinett derfra.

 

BTW. De fleste kabinetterer som selges på nettbutikker leveres som regel MED strømforsyning.

 

Tror det er et fåtall som kjøper absolutt hele PC'en på en plass, og da snakker jeg om hele. Når vi snakker om kabinetter til nesten 2K, så er det vanligvis noe du kjøper når du har bestemt deg for og kjøpe nytt kabinett. Ikke nødvendigvis når du kjøper ny hardware. Og hvis man har så dårlig råd at man ikke står for de hundrelappene ekstra porto koster, burde man kanskje kjøpe et rimeligere kabinett, eller vente litt :roll:

Men uansett, slik kan vi sitte og argumentere mot hverandre til det gror mose på oss.

 

Hele poenget er at det til syvende og sist blir den potensielle kjøper som må avgjøre om han faktisk skal ha kabinettet, eller ikke.

 

Dette var såvidt jeg så ikke en test av nettbutikker, og ei heller hvilke varer de måtte ha eller ikke ha. Det ville blitt for dumt og skrive: " vi må desverre trekke mye på karakteren til kabinettet, fordi Microplex ikke selger hardware"

 

Eller for å snu litt på det: "vi kan ikke gi høyeste karakter til dette hovedkortet, fordi bare microplex selger en spesiell type kabinett som potensielle kunder kanskje skal kjøpe"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...