owenn Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Hei vet ikke om dette er det riktige forumet.. har litt problemer med å aktivere UPmP på rutern jeg har.... problemet er at jeg vil streame filme fra pcn til ps3... problemer er at på ps3 så sier den at UPmP er skrudd av men faktumet er at det er skrudd på... hva skal jeg gjøre? hvorfor dukker ikke pcn min opp på pcn med media sharing programet mitt bruker tversity... det har fungert før men fungere ikke lenger har ingen firwal bare så det er sagt
LucarioX Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Hva med å prøve et annet program? For min del har PS3 Media Server fungert greit, skal også være mulig å streame fra Windows Media Player om jeg ikke tar helt feil, men funksjonaliteten der er vel noe begrenset. Flyttet tråden din til Sony-forumet da den hører enda bedre hjemme der. Emnetittelen er også gjort litt mer beskrivende. (Bare å sende en PM om du ikke er fornøyd med den jeg lagde, så skal vi nok få fikset en ny )
owenn Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Skrevet 15. juli 2010 takk =) vel prøvd ps3 media server men fungere fortsatt ikke er også på samme netverk btw
LucarioX Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Merkelig! Bare plutselig sluttet å fungere, uten at du har foretatt noen endringer?
owenn Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Skrevet 15. juli 2010 ikke som jeg har gjort nei....veldig rart siden den sier UPmP er skrudd av... ps3 altså...den står jo på...
Topguy Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Om PS3 sier at uPnP på routeren er slått av under nettverkstestiing så skal ikke det ha noe å si på mediaserver funksjonaliteten. Routeren min har ikke engang støtte for uPnP og jeg bruker PMS daglig. Endret 16. juli 2010 av Topguy
Topguy Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Som du ser nederst på denne siden her: http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/3_21/settings/connectadvance.html Så er det mulig å slå av uPnP støtte på selve PS3'en. Kanskje det som har skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå