Gå til innhold

Samsung Galaxy Spica, bakdeler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefalte denne til en kompis.

Eneste han hadde å utsette på den var brukergrensesnittet som ikke var pent nok, men det fikset vi med å laste ned launcherpro.

ellers klarte den ikke å kjøre en snes emulator 100% (i forhold til Desire)

ellers er det en super mobil for pengene :)

Lenke til kommentar

Hei, vurderer en Spica for å leke litt med android. Er det noen andre her som eier en slik? Hva er bakdelene med telefonen bortsett fra mangel på multitouch?

Vel, jeg kan bytte mellom en svart bakdel og en rød bakdel ... :p

 

Når det gjelder akkurat multitouch, så støttes det faktisk av all hardware, det eneste som stopper er skjerm-driveren, og den må flashes inn på et spesielt sted. I teorien så kan det fikses. I praksis er det ingen frivillige som har meldt seg.

 

Ellers:

- Ingen proximity-sensor, så skjermen (må) låses når du snakker i telefonen.

- Hvis du holder låse-/låse-opp-knappen inne lenge nok, så er mobilen opplåst. Kan skje ved et uhell i en trang lomme. Greit å vite før du starter fise-konsert med mobilen i baklomma.

- Ikke særlig god lyd av den innebygde høyttaleren. Lyden i øret er grei nok.

 

Det er det jeg kommer på i farten. Bruker den mere som Android-PDA enn som mobil!

Endret av Prompel
Lenke til kommentar
Når det gjelder akkurat multitouch, så støttes det faktisk av all hardware, det eneste som stopper er skjerm-driveren, og den må flashes inn på et spesielt sted. I teorien så kan det fikses. I praksis er det ingen frivillige som har meldt seg.

 

Har lest mye rare teorier rundt det. Jeg tror ikke engang hardwaren støtter det på ett eller annet nivå. Enn om det skulle så blir det ikke utviklet. Synd, men det er ikke den eneste. SE X10 som er en top-end telefon har også samme mangel.

 

Det er det jeg kommer på i farten. Bruker den mere som Android-PDA enn som mobil!

 

Var noe sånt jeg tenkte. Leketøy. Har en Omnia HD fra før av som fungerer topp som telefon.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...