Gå til innhold

Skal kjøpe laptop "bang for the buck"


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kan anbefale den bærbaren jeg var til og bestille men jeg ville heller ha stasjonær:P så bestilte den ikke. http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-18-tom-og-storre/acer-as8943g-434g50mn/128752.3005/

 

den har 18.4" full HD skjerm 1920x1080

i5 430M

ATi 5850 1GB

500 GB HDD

og sykt god lyd tydeligvis.

 

denne ser veldig bra ut.. hvet ikke hva du syns:P

 

Denne maskinen leveres med GDDR3 minne på skjermkortet som yter atskillig dårligere enn tilsvarende skjermkort med GDDR5.

Det er ikke er godt valg med tanke på spillytelse.

Do'h så ikke at den hadde en dårligere versjon aav 5850 kortet-.- trudde den hadde gddr5 versjonen:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, det ser ut som om disse rimeligere variantene av G73 fortjener å kalles "biggest bang for the buck" for tiden. Når det gjelder bærbare som skal brukes til spilling først og fremst, i hvert fall. Jeg ville helt klart gått for en G73 foran en MSI.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

XoticPC er først og fremst kjent som en av de største pusherne av Clevo laptoper i USA. De har et godt rykte blandt mange Clevo-kunder. Eller rettere sagt Sager, som maskinene heter der i går'n (samme maskiner som Multicom Kunshan). Noe annet kan jeg ikke uttale meg om, men jeg er svært skeptisk til å kjøpe så dyr elektronikk fra USA - hvis du får levert maskinen med en skade, eller den går i stykker senere, kommer det til å koste både tid og penger.

Lenke til kommentar

Å kjøpe så komplisert elektronikk fra utlandet må bare frarådes på det sterkeste. Som Thomit nevner så er det bare å be om trøbbel og du ender opp med en prislapp på mange ganger utgangspunktet.

Men det er klart, hvis du liker å ha det jævlig så bare bestill. :!:

 

 

Det følger jo med forsikring da :

1 Year Accidental Coverage & 2-Way Pre-Paid Shipping for Repairs (N.A. Accidental Requires Registration w/ ASUS)

 

Men er det egentlig så stor sjangs for at det slutter å virke da?

Lenke til kommentar

Og hvordan kan vi vite hva du har bestemt deg for inni hodet ditt?

 

Så ikke innlegget ditt før nå, men jeg har jo skrevet at jeg har tenkt å kjøpe G73JH da...

 

 

Edit: thomit: Ok, det viste jeg ikke. Da bestiller jeg G73JH så snart jeg har fått solgt den andre dataen min da....

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...