Gå til innhold

x10 Mini eller Galaxy Spica i5700


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe ny telefon og står mellom og kjøpe en X10 Mini Pro eller Galaxy Spica i5700 fra Samsung.

For meg virker Mini'n som en bedre telefon, men er redd skjermen blir for liten? Har en W995 nå og skjermen på den er vel ca like stor som på Mini'n, og der syns jeg det er ganske irriterende at når jeg går inn på vg.no så ser jeg ikke noe teksten uten og zoome inn. Vil annta det blir det samme med x10mini?

Bruker telefonen mest til SMS og litt surfing på nettet

Samsungen blir ca 800 kroner billigere

 

Noen synpunkter på hva jeg burde velge?:)

Endret av Mnett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv X10 Mini i butikk. ;)

 

Kunne vel egentlig "aldri" tenkt meg å kjøpe telefonen uansett, men jeg ble ganske overasket da jeg prøvde den. Kanskje du til og med kan kjøpe Pro- versjonen med fulltastatur? Kan fortsatt ikke tenke meg telefonen, men telefonen er kjempegod syntes jeg. Wave er også en telefon du må vurdere, ja. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fordeler begge to:

 

Spica har større skjerm, høyere oppløsning, kraftigere prosessor, nyere android, kraftigere batteri, og er billigere.

 

X10mini er mindre i lommen, har bedre kamera, bedre videokamera, har blits, har flere farger.

 

Pris ca:

X10mini ~ 1600,-

Spica ~ 1000,-

Lenke til kommentar

Fordeler begge to:

 

Spica har større skjerm, høyere oppløsning, kraftigere prosessor, nyere android, kraftigere batteri, og er billigere.

 

X10mini er mindre i lommen, har bedre kamera, bedre videokamera, har blits, har flere farger.

 

Pris ca:

X10mini ~ 1600,-

Spica ~ 1000,-

 

Eller kr. 901,- for begge to hos Elkjøp/Lefdal. 1 krone for telefonen og 75x12mnd for djuice phone 75.

 

= Totalpris for telefonen kr. 901,- Det er billig for både X10 mini og Spica.

Lenke til kommentar

link? jeg finner ikke med abn. på verken elkjop.no eller lefdal.com... (??)

 

Spica koster totalt 907,- med nytt gratis nr. hos telenor.no, men regn med frakt og første fakturagebyr (de neste på elektronisk giro) så er en på ca. 1000 kroner.

 

De selger ikke med abonnement på nettsidene, du må i butikken.

Lenke til kommentar

okey, kan ta turen innom en dag, jeg bor ikke langt unna begge butikkene. Så du sier at X10 mini også koster 901,-? Jeg synest det var veldig rart siden absolutt ingen andre nettbutikker er i nærheten av den prisen. Vi snakker om at de billigste på nettet er på ca. 14-1500 kroner, mens spica er på 900-1000 flere plasser.. :S

Lenke til kommentar

okey, kan ta turen innom en dag, jeg bor ikke langt unna begge butikkene. Så du sier at X10 mini også koster 901,-? Jeg synest det var veldig rart siden absolutt ingen andre nettbutikker er i nærheten av den prisen. Vi snakker om at de billigste på nettet er på ca. 14-1500 kroner, mens spica er på 900-1000 flere plasser.. :S

 

Ja, men jeg ville ringt før jeg dro innom. Lefdal/elkjøp er ofte tomme for ting de annonserer, men de har jo annonsegaranti, så man kan bare kjøpe og så få telefonen når den kommer inn.

 

Se på Lefdals hjemmeside. I kundeavisen man kan lese der står X10 Mini med totalpris kr. 901,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...