Gå til innhold

Samsung 55 LED, modellforskjell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut at den til 17 990,- har ikke mulighet å oppkoble til internett...eller det nevnes ivertfall ikke i beskrivelsen.

 

Så med den dyrere modelen kan du surfe noen sider (de nevner YouTube). En annen fordel med de som kan oppkobles, er at ofte blir det utgitt nye software oppgraderinger, så du kan få noen forbedringer til TVen.

 

PS

Ingen av de modellene er å finne på Samsung sine sider, så de er nok utgått. Dette gjør jo ingenting, men om du vil ha den siste teknologien, så får du det ikke med de to.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Ser ut at den til 17 990,- har ikke mulighet å oppkoble til internett...eller det nevnes ivertfall ikke i beskrivelsen.

 

Så med den dyrere modelen kan du surfe noen sider (de nevner YouTube). En annen fordel med de som kan oppkobles, er at ofte blir det utgitt nye software oppgraderinger, så du kan få noen forbedringer til TVen.

 

PS

Ingen av de modellene er å finne på Samsung sine sider, så de er nok utgått. Dette gjør jo ingenting, men om du vil ha den siste teknologien, så får du det ikke med de to.

 

Tusen takk for hjelpen. Jeg har ikke behov for internett-tilgangen så det gjør i tilfellet valget enkelt.

 

Under 6-serien på www.samsung.no finner jeg begge modellene, og de er merket med "new".

Betyr dette at de har laget en ny 6-serie? Jeg trodde nye modelller ble gitt nye serier (så lite kan jeg om emnet, hehe)

Lenke til kommentar

Litt generell info først:

Samsungs serier viser hvor TVen plasserer seg ytelsesmessig, og ikke hvor ny den er. Alle modeller som som har en "C" etter antallet tommer (f.eks UE46Cxxxx) er 2010-modeller (tilsvarende har 2009-modellene en "B")

 

 

Forskjellen på 6005 og 6705 er at sistnevnte har Media@TV og integrert satelitt tuner. Altså ingen bildemessige forskjeller!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...