Lommebok Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 (endret) En frag som jeg gjorde http://www.youtube.com/watch?v=pcIHFy1qbc4 EDIT: Glemte filmen i farta xD BTW: Er det mulig og legge filmen her istedet for link? Endret 12. juli 2010 av GeneN
Kjetil.. Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 For å være helt ærlig.. det var ikke veldig imponerende. Og dårlig engelsk ga et dårlig første inntrykk (Most luckiest shot ever!, "most" er overflødig.) Og du kan også gjøre det litt mer spennende med bedre font og saktefilm (med eventuell zoom) ville også gjort videoen mye bedre..
Lommebok Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Skrevet 12. juli 2010 (endret) For å være helt ærlig.. det var ikke veldig imponerende. Og dårlig engelsk ga et dårlig første inntrykk (Most luckiest shot ever!, "most" er overflødig.) Og du kan også gjøre det litt mer spennende med bedre font og saktefilm (med eventuell zoom) ville også gjort videoen mye bedre.. Det står "most luckiest shot ever?" Jeg er ikke flink i redigeringer av filmer så bare tok det jeg kunne og ikke mer.. Endret 12. juli 2010 av GeneN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå