peace2 Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Youtube: er det lovlig å lage en liten webside som baserer seg på embeds fra youtube? websiden kan feks basere seg på et bestemt emne , feks animasjonvideoer. jeg finner ikke noe klart om dette , youtube tilbyr jo lovlig embed? noen som har lest terms angående dette? jeg finner ikke helt ut
radlekatt Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Youtube: er det lovlig å lage en liten webside som baserer seg på embeds fra youtube? websiden kan feks basere seg på et bestemt emne , feks animasjonvideoer. jeg finner ikke noe klart om dette , youtube tilbyr jo lovlig embed? noen som har lest terms angående dette? jeg finner ikke helt ut Hva har det med programmering å gjøre, egentlig? Radlekatt
JohndoeMAKT Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Det står ganske greit i EULAen egentlig. Ja, det er lov, men det kan ikke være solgte annonser på sider hvor Youtube-videoer er hovedinnhold.
peace2 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Skrevet 13. juli 2010 Hva har det med programmering å gjøre, egentlig? Det ble litt vansklig å plassere tråden egentlig... kanskje off-topic ? Det står ganske greit i EULAen egentlig. Ja, det er lov, men det kan ikke være solgte annonser på sider hvor Youtube-videoer er hovedinnhold. Jeg tenkte å bruke JW player (litt mer fleksibel når det gjelder design) + legge til link slik at man kan se samme video direkte hos youtube, har ikke tenkt å ta med annonser egentlig...
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Om bruk av andre avspillere enn standard vet jeg ikke, men forrige gang jeg leste EULA-en var det ganske greit å finne ut hva som var lov og ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå