Gå til innhold

Dubbede filmer!


Meatloafs

Hva synes du om filmen?  

13 stemmer

  1. 1. Hva synes dere om filmen?

    • Bra!
      2
    • Dårlig :(
      10
    • Bra, men trenger visse forbedringer
      1


Anbefalte innlegg

Har akkurat laget en dubbet versjon av "Brannmann sam" som er lagt ut på youtube! Siden dette er den første dubben jeg har laga så håper jeg dere kunne gi konstruktiv kritikk som kan hjelpe meg til å lage en bedre versjon neste gang, isteden for å gi poengløs kritikk ;)

 

Her er linken til filmen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_4hVvsqDGtM

 

Se igjennom hele filmen, i steden for å bare slutte å se etter starten, siden starten kanskje er litt tam :)

Endret av Meatloafs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke Brannmann Sam vært dubbet 21931 ganger tidligere?

 

Du vil ikke prøve noe nytt altså?

 

Godt poeng der. Tenkte litt på den der, men tenkte jeg hvertfall ville begynne der siden jeg allerede hadde klippene på en vhs.

 

Noen forslag til andre filmer/serier som kunne vært morsomt å dubbe? :)

Lenke til kommentar

Tja, til Brannmann Sam-dub å være var den slett ikke så ille. Har sett mange slike dubber tidligere, i det håp om at det finnes andre der ute like morsomme som den til Lasse Gjertsen og kompis, som er genialt kostelig. Har ikke funnet noen.

 

Siden du ville ha konstruktiv kritikk, og planlegger å dubbe enda en, kan det jo nevnes at dere må prøve å få stemmene litt mer "naturtro". Var f.eks. noen steder veldig varierende volum, som irriterte og gjorde det hele mer kunstig.

 

Lasses video er også bedre ved at den har en slags stryline. Den er tynnslitt, men likevel. Jeg fikk litt inntrykk av at din video bare består av tilfeldige scener som ikke hørte sammen på noen måte..

 

Men den var uansett bedre enn 95% av slike dubber på Youtube..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...