Gå til innhold

Knust iPhone skjerm - hva gjør jeg? Får jeg det på garantien?


Anbefalte innlegg

Jeg mast iphonen min ned fra sofaen, utrolig nok knuste skjermen. jeg tror det bare var utenpå. kanskje det er inni og. men jeg lurer på hvor mye det koster å få det fikset, og om det går ann å fikse det selv. er det noen steder som er anbefalt å la de tukle med mobilen min for en bra pris? og går det ann å kjøpe ny iphone uten abonnement? hvor mye koset det i så til felle?

 

FÅR JEG DET PÅ GARANTIEN? har ikke forsikring

 

takk hvis dere hjelper :)

Endret av Melissa Andersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i5700 kan vel ikke akkurat måle seg mot iphone, du har vel heller ikke multitouch selv om du kjører eclair. Men i5700 er ekstremt mye mobil for pengene, den er så billig at jeg nesten kjøper den bare for fun. 907 kroner koster den.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bytt skjermen selv.

 

Gjorde dette på min 3G for noen dager siden. Brukte guiden til iFixit (linket til lengre opp her) og deler fra My Trendy Phone.

 

For iPhone 3G trenger du: displayglass med digitizer og tape for feste av nytt glass.

 

Fant ut at det er lurt å ha en såkalt spudger (iPod opening tool) og en sugekopp for å løfte glasset ut av dekslet etter å ha fjernet skruene (jeg brukte ett skrujern, som lagde merker på telefonen).

 

Merk at selvom My Trendy Phone ser ut som en norsk butikk så sender de faktisk fra Danmark, og over 200 kr så må du betale moms og avgift på det du bestiller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 ... 

 

 

jeg lukter fail langt vei

 

Lcd og digitizer ( touchskjermen ) til iphone 3g, 3gs osv er så ekstremt billig

 

sjekk ut ebay eller deaelxtreme eller focalprice etc så finner du skjerm og touchkrea til kun 30 dollar osv , istedenfor å gi andre en heftig fortjeneste som man kunne gjort selv

 

da jeg knuste kameralensa på htc hd2 en min så spurte jeg hvor mye de skulle ha for det og de skulle ha 950 kr !!! for noe som koster 30 kr fra ebay med gratis frakt og er kjørt på under 1 minutt. Kan man gjøre det selv ikke la de andre tjene på din uvitenhet !!!!!!!!!!!!!!! let them burn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...