Gå til innhold

Spørsmål om PC (primært til gaming)


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny (stasjonær) PC, og har sett litt på komplett.no. Maskinen vil nok bli mest brukt til gaming. Foruten det vil arbeidsoppgavene bestå i surfing på nettet, MSN etc.

 

Komplett gamer a20: https://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180

 

Komplett gamer i05: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274

 

Hvilken er best av disse? Prisen er jo omtrent den samme, om man trekker fra skjermen som er inkludert i prisen på den øverste. Er det noe jeg burde endre på oppsettet til den pc-en jeg burde gå for?

 

En annen ting: Kommer disse pc-ene ferdigmomentert? Hvis ja, gjelder det også hvis jeg endrer litt på oppsettet?

 

Og hvor lang tid tar det ca. før pc-en blir levert (etter sendingsdato)? :)

 

PS. Er naturligvis åpen for andre alternativer enn disse to hvis noen skulle kommer over noe interessant i samme prisklasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av de holder dessverre mål for selv årets utgivelser med utstyret der, gitt at du liker å ha settings over medium-ish. Verken athlon-serien eller i3 fra intel er i utgangspunktet mynta på spilling, ett enkelt 5770/gts250 blir for spinkelt på 1920x1200/1080 og hvorfor de bare inkluderer 2gb ram skjønner jeg ikke bæret av.

 

Se heller på Agentspoon sin (nylig oppdaterte) anbefaling, som forøvrig har fått sticky her. Hvis latskapen tok overhånd, er linken her. Hvis prisen her er litt i overkant av det du er villig til å betale (havner fort på rundt 10k med billig skjerm og OS) er det heeelt sikkert hjelp å få av brukere på forumet her.

 

Når det kommer til leveringstid varierer det ut ifra hvor du bor i landet, og hvor du bestiller fra. Om jeg skal ha varer fra Oslo til Tromsø tar det naturlig nok lenger tid enn om du bor i Sandefjord og bestiller fra Komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...