Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 jeg trenger backup til gta iv (glemte og ta backup) det jeg trenger er: resident.rpf (Grand Theft Auto IV\pc\audio\Sfx) weapons.img (Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages) TAKK!
Mr. Hermonella Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Siden vi er lovelige her på forumet så har vi ikke lov til og gi deg de filene, ettersom at rockstar har pattent på alle filene, men du kan hente ut filene selv ifra CD'en du innstalerte det ifra: Åpne CD'en, finn fram filene og legg de der de skal være:)
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Siden vi er lovelige her på forumet så har vi ikke lov til og gi deg de filene, ettersom at rockstar har pattent på alle filene, men du kan hente ut filene selv ifra CD'en du innstalerte det ifra: Åpne CD'en, finn fram filene og legg de der de skal være:) kjøpte d via steam
Mr. Hermonella Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Da tror jeg du kan slette filene som er tuklet med, da tror jeg steam vil instalere filene igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå