Gå til innhold

Nordic Import, noen som har erfaringer?


  

10 stemmer

  1. 1. Har du handlet der før? viss ja. ville du handlet der igjen?

    • Ja
      3
    • Nei
      7


Anbefalte innlegg

http://www.nordicimport.com/butikk/

 

er det noen som har handlet på Nordic Import og har noe å si om det?

 

Leveringstid, kundeservice o.l.

 

er det en like seriøs butikk som for eksempel komplett, eller gjør de mange feil.

leste mye negativt om dem i en tråd fra 2005 så jeg lurer på om noen har erfaringer med handel hos dem i nyere tid

 

Takk

Endret av FreezedOil
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Er ikke hundre prosent sikker nå, men mener det var her jeg kjøpte PS3'n min, over en auksjon på QXL. Det var vel for 1-1,5 år siden, og han brukte vel 3 mnd på å levere den, uten å svare på telefon/mail, før han til slutt gjorde det. Da skulle jeg få en 250GB istedenfor 120 som jeg egentlig hadde kjøpt, i kompensasjon. Noen dager senere var den i posten.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Styr unna denne nettsjappa sier jeg (Nordic Import), har fått autoreply på mailen i over 3mnd nå med at de kommer tilbake fra ferie neste uke, det må vere den lengste uken ever, de klarte å rote til min siste forsendelse skikkelig sist gang, sendte feil vare og glemte å sende med ting jeg har betalt for!

Ser ut som det er bare å glemme hele greia, makan til useriøs bedrift skal man lete lenge etter, handler du med denne sjappa så må du bare krysse fingrene for at det ikke blir noe feil, da de er så og si umulig å komme i kontakt med, til og med via deres facebook side! Men de er kjappe å sende, det skal de ha, men kundeservice/reklamasjoner aner de ikke hva er, så ikke kjøp for mer enn hva du kan anse som tapt dersom noe er feil! - men kjapt leverte de, det skal de ha, men kundesupport skjer nok aldri på reklamasjoner! - på info om produkt derimot svarte de raskt, merkeli! :)

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Nordic import forholder seg ikke til Forbrukerkjøpsloven, kundeservice er ikke bare uhøflig men direkte frekk og uforskammet. De nekter å ta varer som det er reklamert på i retur og belaster kunden for kostnadene for firmaets egne feil. De truer også med et såkalt service gebyr for hver hendvendelse som er nødvendig for å få orden på deres feil og vrangvilje. Eugine som eier "foretaket" er agressiv og kaller kunder som rettmessig reklamerer for "dumbass" og lignende ukvemsord. Det sier seg selv at dette er en bedrift en holder seg langt unna.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...