Gå til innhold

God, enkel og fin skrive-bærbar


Anbefalte innlegg

Kjøpte en Acer Aspire til dama, det vil si hun fikk den da jeg fikk en nyere modell. Men hun er ikke Særli glad i den, selv om den er mer enn god nok teknisk sett. Men jeg innser at det estetiske og praktiske betyr mer for en dame. Er det noen fine (som i valgri farge) og praktiske (som i mindre enn Aspire) som kan anbefales? Hun bruer pcen til skriving, surfing og bilde ting (Adobe).

Acer One eller hva den heter blir kanskje i snauste laget siden den mangler cd-inngang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med en Acer Timeline? :)

Fint design, og greie priser. Finnes i både 13 og 15 tommers utgaver. Akuratt nå har mange butikker tilbud på den forrige generasjonen, mens den nye versjonen (timeline X) med sprekere prosessorer starter på ca 5000 kroner.

 

acer_timeline_x_620x446.jpg

Endret av pOOf
Lenke til kommentar

Hei igjen. PC'n på bildet er en 5820TG. Den nyeste TimelineX versjonen med 15,6'' skjerm.

Nei, jeg har iallefall ikke sett andre farger enn svart. 13'' verjonen kommer uten CD-rom. 14' og 15,6'' har dette.

 

EDIT: fikset feil :)

Endret av pOOf
Lenke til kommentar

Hei igjen. PC'n på bildet er en 5820TG. Den nyeste TimelineX versjonen med 15,6'' skjerm.

Nei, jeg har iallefall ikke sett andre farger enn svart. 13,3 og 14'' versjonene kommer uten CD-rom. 15,6'' har dette.

 

Feil. Det er kun 13,3 versjonen som ikke har optisk stasjon.

 

Tord

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...