Gå til innhold

hva er den beste htc-telefonen som oppfyller disse kravene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det viktigste først: Ingen av HTC sine androidtelefoner har gode batteri, enkelt og greit.

 

- HTC Legend fyller alle disse kravene utenom batteri.

 

- HTC Desire også for såvidt, men denne har ikke like solid byggekvalitet. Er derimot best av HTC sine androidtelefoner på stort sett alle områder.

 

- HTC Tattoo har resitiv skjerm og er i mine øyne ikke god nok på disse områdene. Dessuten dårlig byggekvalitet.

 

- HTC Hero og Magic er fortsatt OK telefoner, men begynner å bli gamle.

 

- HTC Wildfire er den nyeste rimelige telefonen med android fra HTC, men denne er knapt bedre enn Hero og Magic, om ikke dårligere. Prisen er dog god.

 

Har du vurdert andre merker? Samsung Galaxy S, Sony Ericsson X10/X10 Mini/X10 Mini Pro, Motorola Milestone?

 

Har bevisst unngått å ta med Windows Phone-telefonene til HTC i dette innlegget da jeg ikke har noe til overs for dette operativsystemet (har hatt to WP-telefoner).

Lenke til kommentar

For å si det viktigste først: Ingen av HTC sine androidtelefoner har gode batteri, enkelt og greit.

 

- HTC Legend fyller alle disse kravene utenom batteri.

 

- HTC Desire også for såvidt, men denne har ikke like solid byggekvalitet. Er derimot best av HTC sine androidtelefoner på stort sett alle områder.

 

- HTC Tattoo har resitiv skjerm og er i mine øyne ikke god nok på disse områdene. Dessuten dårlig byggekvalitet.

 

- HTC Hero og Magic er fortsatt OK telefoner, men begynner å bli gamle.

 

- HTC Wildfire er den nyeste rimelige telefonen med android fra HTC, men denne er knapt bedre enn Hero og Magic, om ikke dårligere. Prisen er dog god.

 

Har du vurdert andre merker? Samsung Galaxy S, Sony Ericsson X10/X10 Mini/X10 Mini Pro, Motorola Milestone?

 

Har bevisst unngått å ta med Windows Phone-telefonene til HTC i dette innlegget da jeg ikke har noe til overs for dette operativsystemet (har hatt to WP-telefoner).

 

har hero / magic god/stor skjerm?

og hvordan er menysystemet i de forskjellige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...