Mats Danielsen Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Heisann! Når jeg prøver å spille cod, får jeg et problem. Når jeg prøver å komme inn i en lobby kommer det aldri noen andre spillere. Hva kan dette skyldes? Og hvordan kan det fikses? Takk!
Synt4xx Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Er dette første gangen du prøver å spille MOW2 online?
Mats Danielsen Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 Det er ikke første gang jeg prøver å spille online, dette skjedde bare plutselig. Jeg har heller ikke NAT-type som strict.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Har du internett problemer? Skjekk også om du har vertifisert filene til spillet ditt, det kan du gjøre via Steam -> Høyreklikk -> Egenskaper å finn Vertify Game Files eller noe lignende.
Mats Danielsen Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 Broren min sitter på nøyaktig det samme nettet som meg og hos han fungerer det normalt. Har nå også validert spill-filene og 100% validert.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Er litt usikker på hva problemet er siden det er tom lobby, da å avinstaller spillet, deretter kopierer du broren din sine game files. Kopier de tilbake og deretter valider filene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå