Xp3ri3nZ Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hei får dere som kjeder dere i sommer, og savner et bra fps spill så vill eg på det sterkeste anbefale Link til Anmeldelse Singularity Dabladet Anmeldelsen hos Gamereactor http://www.youtube.com/watch?v=7oSlZLXKDQA Gameplay Video EnjOy Dette spillet er både til Pc-Xbox360-PS3 Eg spillte det i går og eg må si at eg ble hektet! Skikkelig kul historie og eg elsker gameplayet fysikken våpenfølelsen! Flere kule våpen og velge i, veldig bra graffik og du har veldig smarte medsoldater som er med deg og kjemper med deg Kult å skyte hode av folk med sniper med skikkelig gore og blod, ikke alle spill som har det LØP OG KJØP!! Endret 1. juli 2010 av Xp3ri3nZ
Balleflass Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 skal snart skaffe meg det, må bare se hvor mye fritid jeg klarer å løsrive fra Eve
Xp3ri3nZ Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 EVE ja er det så bra altså? Har hørt litt om det men har ikke sett meg inn i det, er det sånn du betaler et fast beløp i månden? Kan virkelig Anbefale Singularity det blir bare bedre jo lenger eg kommer. Og det er en av veldig få spill får tiden som faktisk har kulehull, har savnet det i mangen spill. Og gameplayet føles mye bedre en fleste skyespill, du får et noen veldig spesielle våpen i spillet f.k.s et våpen du får kan du styre kulene du skyter med bulletcam. Og du kan også styre tiden
Balleflass Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 må inrømme at jeg gleder meg veldig til Singularity, men har helt hekta på EvE (har hatt det i snart 1 år) spiller på 3 accounts og driver å bygger base i et Wormhole så blir endel pvp der. learning curven på EvE er den bratteste du kan finna trur jeg. det er fortsatt sykt mye jeg ikke har lært ennå der.
Lakus Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Singularity falt for min del igjennom som et Russisk Bioshock med en ikke helt overbevisende CV. Jeg ble ikke videre imponert over verken lydbildet, stemmeskuespillerne, våpenfølelsen, historien hittil eller grafikken i seg selv.
Balleflass Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Singularity falt for min del igjennom som et Russisk Bioshock med en ikke helt overbevisende CV. Jeg ble ikke videre imponert over verken lydbildet, stemmeskuespillerne, våpenfølelsen, historien hittil eller grafikken i seg selv. har du prøvd Metro 2033? vet det er vanskelig å sammenligne, men er Singularity bedre eller ikke?
Lakus Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Nei, jeg har dessverre ikke fått prøvd Metro 2033 enda. Skal ikke uttale meg noe om det heller da jeg ikke har fulgt med på det overhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå