Gå til innhold

Linkbucks - Er det penger å tjene?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sett mye "like to see"-sider på Facebook i det siste, der det er linkbucks-linker til bilder. Og jeg gikk inn på linkbucks sin hjemmeside for å se hva det var, og der står det at man kan tjene penger på å få andre til å trykke på linkene de legger ut. Har du prøvd dette? Funker det?

 

(vet ikke om dette er under riktige forum, men jeg prøver meg er fordi det har noe med økonomi å gjøre!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I teorien, ja. Desverre forekommer det seg slik at ikke alle slike aktører og "linkbux"-sider er fullstendig til å stole på.

 

Det fungerer ved at man trykker på en link som fører deg til en annonse, som regel er disse faste og dukker opp ofte/hele tiden. Disse "payed to click" sidene krever at du er innenfor annonsen i minimum 30 sek (eller annen tid) uten at du behøver å gjøre noe spessielt. Så får du en liten slump med penger for den tunge jobben du har gjort. Og her snakker vi LITE penger!! 5 cent/klikk tror jeg er vanlig.

 

 

Så når du har spart deg noen dollar kan du kjøpe deg såkalte "refferals". Dette er undersåtter, ansatte og slaver, men samtidig på lik linje med deg; bare en helt ordinær bruker. Du "leier" et par refferals for en viss tid for en viss sum penger. Så nå refferalsene klikker på annonser får også du penger for dette, i tillegg til din egen inntekt med de vanlige annonsene. Du kjøper flere og flere, klarer du å kjøpe mange refferals (flere hundre) kan det bli en riktig gullgruve :D

 

 

Jeg prøvde det samme som deg, og kasta bort mange timer på å klikke og kjøpe meg refferals, men det ble aldri noen stor business. Det tar for lang tid, det er meningsløst/kjedelig og du risikerer å sitte igjen med ingenting etter masse slit og stress. I tillegg må du være 18 og ha et kredittkort til å samarbeide med din Paypal-konto.

 

In the end anbefaler jeg deg å bare drite i dette, det funker for faen ikke :( Finn deg heller en ordentlig jobb...

 

 

Skulle du likevel, etter hele dette laaaaange innlegget prøve, anbefaler jeg deg en side som heter neobux.com. Det er samme som jeg brukte og den går for å være seriøs. Dessuten får man faktisk pengene med en gang, så fort man har tjent 2 dollar kan man ta det ut til Paypal kontoen sin :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...