dravyn Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 (endret) Som overskriften sier, Er det skadelig for telefonen å bruke en magnet som mobilholder i bil?? telefonen er en sony ericsson vivaz pro. Endret 30. juni 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene
stich_it Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 vil det i det heletatt fungere er mitt spørsmål. de siste telefonen jeg har hatt har ikke hengt fast på magnet når jeg har prvd, i tillegg til at telefonene har gitt forskjellige rare symptomer som feil farger på skjerm, svart skjerm, låst seg osv... genrelt sett trengt en restart for å funke skikkelig igjen.
dravyn Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Skrevet 28. juni 2010 vil det i det heletatt fungere er mitt spørsmål. de siste telefonen jeg har hatt har ikke hengt fast på magnet når jeg har prvd, i tillegg til at telefonene har gitt forskjellige rare symptomer som feil farger på skjerm, svart skjerm, låst seg osv... genrelt sett trengt en restart for å funke skikkelig igjen. Følger med en sånn "metall" bit som festes i telefonen. Hvis d e sånne symptomer så lønnes d nok kanskje ik.. prøve å finne en vanlig da.
stich_it Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 litt rart om den fulgte med og man ikke kan bruke en magnetholder da. sett om det står noe spesielt i brukerhåndboken?
dravyn Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Skrevet 28. juni 2010 litt rart om den fulgte med og man ikke kan bruke en magnetholder da. sett om det står noe spesielt i brukerhåndboken? hehe.. ga litt feil info. "metall" biten fulgte med Magnetholderen og ikke telefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå