Gå til innhold

Tar laaaang tid å logge/slå av dataen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får automatisk alle oppdateringene så det burde jo være greit. Formatering tror jeg burde være unødvendig. Både fordi problemet ikke er så enormt stort at jeg ikke kan leve med det og fordi jeg tror det må finnes en annen måte å gjøre det på. :-? Men jeg skal sjekke om det er en "reparere" funksjon:)

Lenke til kommentar
Jeg får automatisk alle oppdateringene så det burde jo være greit. Formatering tror jeg burde være unødvendig. Både fordi problemet ikke er så enormt stort at jeg ikke kan leve med det og fordi jeg tror det må finnes en annen måte å gjøre det på. :-? Men jeg skal sjekke om det er en "reparere" funksjon:)

 

Ja, å formater burde være unødvendig. Men jeg har hørt at det skal være en reparere funksjon. Ellers sjekk at du har rett: DNS og GATEWAY (GATEWAY kun vis du bruker ruter)

Lenke til kommentar

Du må kontakte internettlevrandøren og få sjekke at du har riktig DNS. Du kan også se om denne fungerer:

 

Primær DNS: 148.122.208.99

 

Sekundær DNS: 148.122.161.3

 

Det med gateway er bare hvis du sitter bak en ruter.

 

Jeg har ikke tro på at dette kan være løsningen, men har hørt om folk med Windows XP, som hadde feil DNS, da tok det får de lang tid å logge på, ikke av sånn som i ditt tilfelle. Men prøv dette og se om det kan hjelpe. Skal gå i tenkeboksen nå og ruge ut en ny ting du kan teste.

Ellers skulle vi jo hadde noen flerre med i dette emne, slik at det ikke bare er mine råd som kommer frem.

Lenke til kommentar

Det er visst ikke det flere som har fått det med seg :x Dette med DNS er forstår jeg rett og slett ikke. Nåt jeg setter inn de foreslåtte nummerne dine svarer maskinen at jeg ikke får sette inn ett nummer der.

 

Uansett så har jeg jo ikke vært inne å forandret på det før så det kan vel ikke være det som er problemet mitt :roll: Dette begynte jo for et par uker siden. Hadde det vært sånn helt siden jeg fikk internett så hadde jeg nok trodd at det kunne være en løsning. Rart det ikke er noen andre som kommer med innspill.... :shrug:

Lenke til kommentar

Prøv å fjerne patch Q811493 og last ned den oppdaterte manuelt frå windowsupdate. Denne patchen gjorde mi xp maskin treigare ved alogging og avslutning. Tvilar egentlig på at det er dette som er problemet hos deg sidan du seier det starta for ei veke sidan, men det kan vere verdt eit forsøk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...