Gå til innhold

10GRr - NoName


Anbefalte innlegg

Har ikke funnet på noe navn. Uansett, jeg har ikke gjort dette veldig lenge, og vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk. Den faller vel innenfor electro/electrohouse sjangeren kanskje, you tell me. Dessuten sitter jeg med noen elendige høytallere og hodetelefoner fra logitech, så umulig å si hvordan det faktisk låter. Bassen prøvde jeg å lage med litt Drum & Bass inspirasjon, men det ble ikke helt som jeg tenkte.

 

Laget alt fra bunnen av, og målet med denne låta var å lage en melodi som fungerte, og kunne mikse litt.

 

Bpm: 140. Lurer på om denne kanskje er litt for treg?

 

Lytt her.

 

Si hva dere tenker. Takk på forhånd.

 

Ny versjon:

 

HER!

Endret av OrIoN89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja. Kanskje en litt sånn følelse. Synth'en er litt skarp. Skal prøve å gjøre noen forbedringer til neste låt, men takk for kritikken :) Jeg er veldig glad i blandt annet Justice, og de bruker ofte veldig kvasse synth'er, så tenkte at jeg skulle lage en selv.

Lenke til kommentar

Det faller nok i smak for de som liker slik musikk, men selv er jeg ikke noe fan av det. Beklager hvis jeg gikk litt berserk på deg, i stad. :innocent:

 

Nei, for all del. Det var fint. Jeg byttet ut synth'en i sta, men det ble litt vel rolig for meg. Det er nok veldig subjektivt hva smak angår. Noen som tenker hva jeg kan legge til som vil gi litt mer stemning på sangen, og gjøre den litt mindre ensformig? Jeg vil helst ikke ha vokal, men ja.

 

Har gjort noen endringer, så legger snart opp en ny utgave etter jeg har triksa litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...