Gå til innhold

Hvordan kopiere kontakter fra en SE w902 til en Samsung S60?


Anbefalte innlegg

Som emnetråden hinter til ønsker jeg å kopiere kontaktene mine fra en en tlf til en annen, noen som kan hjelpe meg litt på veien? har tatt backup av kontaktene på telefonen det skal kopieres fra, men har ikke funnet noen lr måte å overføre de videre på. Den ene telefonen er en SE w902, mens den andre er en samsung s60.

 

På forhånd takk

Endret av cyclo
Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere teleoperatører har en tjeneste for backup av kontakter, og der kan man enkelt og greit klikke lagre på den ene telefonen og så hente det inn på den andre, så sant man bruker samme SIM-kort naturligvis. Hvorvidt det fungerer med dine telefoner vet jeg dog ikke.

 

Telenor har i hvert fall en slik tjeneste, og jeg er rimelig sikker på at NetCom også har det. Hvis din operatør ikke tilbyr noe slikt, tror jeg også at det finnes tilsvarende tjenester fra diverse tredjeparter. Det store spørsmålet for hele prosjektet er om telefonene dine støttes.

 

Nokia har forresten programvare som lar deg gjøre det samme, bare gjennom en PC. Det fungerer dog kanskje bare for Nokia-telefoner(?).

Lenke til kommentar

Nå er jeg usikker på om jeg tolke det som en opplysning til meg (for jeg er veldig klar over at det er synkronisering) eller til trådstarter, for å gjøre det lettere for ham å søke det opp. Førstnevnte er unødvendig, mens sistnevnte selvfølgelig kan være greit - derfor tenker jeg vi sier det slik. :thumbup:

 

Telenor kaller forresten sin tjeneste for Mobil Backup, om du vil se nærmere på det, trådstarter (om du er Telenor-kunde da altså).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...