Crathes Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Hei folkens. Jeg skal begynne å studere til høsten, jeg skal studere informasjons- og kommunikasjonsteknologi, så jeg regner med at jeg trenger en pc som er litt kraftigere en gjennomsnittet (som jeg har bestemt meg for ligger på rundt 5000). Har allerede sett en del rundt, men klarer ikke helt å bestemme meg. Her er en sammenligningsliste på komplett over pcene jeg tenker mest på: LINK. Som dere sikkert skjønner vil jeg ikke ha en veldig tung pc... den skal jo fraktes til og fra skolen hver dag! Jeg er veldig usikker og ville satt stor pris på tips! Gjerne forslag til helt nye pcer også!
vesleengen Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Ingen av maskinene du linket til var spesielt kraftige. Det de hadde å by på var litt bedre byggkvalitet en mainstream, men på HW fronten var det ikke store sakene. Denne vil knuse de andre på ren ytelse.
Crathes Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Skrevet 23. juni 2010 heh... hadde ikke sett på acer fordi jeg har visse fordommer. Alle jeg kjenner som har hatt acer har veldig fort fått problemer med de. Men den så rimelig mye bedre ut
Crathes Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Skrevet 23. juni 2010 (endret) Jeg har aldri hatt liten bærbar før, er hastighet på ekstern DVD brenner/leser et problem? Endret 23. juni 2010 av Crathes
vesleengen Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 for 3-4 år siden var Acer et skikkelig drittmerke. Må si jeg var skeptisk selv da jeg gikk for Acer som min første laptop. Men det har vist seg bra, og Acer har tatt seg stort opp det siste åra. Timeline serien har også fått masse ros. Og med Radeon 5650 så kan du jo også spille litt om du trenger, eller drive mer med 3D
Crathes Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Skrevet 23. juni 2010 (endret) Jeg tror det ender opp med å bli en slik. Men jeg lurer også litt på DENNE da den har samme ytelse, større skjerm og DVD ROM. Den veier bare 600 gram mer også. Endret 28. juni 2010 av Crathes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå