Gå til innhold

Har noen flere tenkt å kjøpe NotionInks Adam tablet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe NotionInks Adam når den kommer ut i India, om jeg så må haike ned dit selv! PixelQi-skjerm (E-leser, transreflektiv for bruk utendørs og vanlig dataskjerm) er hovedsaken for meg. Jeg er ute etter en E-leser med tabletfunksjoner som ekstra bonus, siden jeg skal bruke den til korrekturlesing i jobben og slutte å skrive ut!

Men så var det dette med importeringen. Hvis flere var interessert i denne, ville det kanskje vært enklere å få bestilt opp noen fra India. Er det noen flere som har tenkt å kjøpe den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe NotionInks Adam når den kommer ut i India, om jeg så må haike ned dit selv! PixelQi-skjerm (E-leser, transreflektiv for bruk utendørs og vanlig dataskjerm) er hovedsaken for meg. Jeg er ute etter en E-leser med tabletfunksjoner som ekstra bonus, siden jeg skal bruke den til korrekturlesing i jobben og slutte å skrive ut!

Men så var det dette med importeringen. Hvis flere var interessert i denne, ville det kanskje vært enklere å få bestilt opp noen fra India. Er det noen flere som har tenkt å kjøpe den?

Jeg kom over bilder av denne på et annet nettsted for noen måneder siden, og må si den virker grisekul.

Er litt redd for at det bare er foilware, og at den aldri kommer ut, men om den gjør det er jeg absolutt interessert i en, forutsatt at prisen er innenfor rimelighetens grenser.

Har du hørt noen konkrete datoer for slipp?

Skrevet (endret)

Det virker som det skal dukke opp i India før andre land, og da trolig rundt august/september (mitt tips). Det ble skumlet om november som slippdato, men det er tilbakevist på bloggen. Jeg tror ikke dette er "vaporware" (uttrykke foilware var nytt for meg), men alt nytt tar jo litt tid. Bortsett fra når man gjør som Eplegutta og holder fullstendig kjeft fram til alt er klart, selv om noen allerede har hatt kloa i maskinvaren... ;)

Edit: Her snakkes det om sent i juni/tidlig i juli, så da kan den være like rundt hjørnet, men det får vi jo se på...

http://ipad.extreem.info/uncategorized/notion-ink-adam-tablet/

Endret av Pallantir
Skrevet

Håper de får den ut, det ser ut som en nyttig kindle, om du skjønner hva jeg mener :)

Er litt spent på hvordan skjermen som skal bytte mellom vanlig og elektronisk papir-skjerm vil fungere, av videoene ser det mest ut som om de bare justerer litt på kontrast samt farger og kaller det for e-ink.

Foilware er program-/maskinvare som bare eksisterer i noens powerpointpresentasjon (av enkelte omtalt som "foiler").

Skrevet

Jeg tror ikke det bare er justeringer, det er en egen modus for det, lurer på om det er et eget lag i LCD-en. Og transreflektivt, så man kan sitte ute og fremdeles se noe, er jo ganske bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...