Gå til innhold

Pc skjerm til ps3


odin7474

Anbefalte innlegg

Kanskje dette ikke hører hjemme her,men jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette.

Jeg har kjøpt meg en ps3 og red dead redemption.Dette spiller jeg på en ny Fujitsu Amilo SL3220W 22.

 

Den har ikke HDMI,men DVI.Jeg brukte en overgang.Men jeg synes ikke grafikken ble bra..

Alstå,om jeg står stille og zoomer inn på ting ser alt veldig fint ut men om jeg ser rundt eller rører meg blir alt stygt...Det blir utydlig og ujevnt.

 

Lurer derfor på om jeg har skaffet meg en møkkaskjerm,selv om reklamen sier "AMILO SL 3220W er et godt valg for de som krever mye av hans video for spill og multimedia".

 

Mulig den er ok på pc-spill?

 

Eller er det noe jeg gjør feil?

 

Om jeg nå skulle kjøpe meg en ny skjerm,hvor mye har det å si om den er HDMI eller ikke?

Blir det stor forskjell i grafikken?Og er det veldig stor forskjell på en som har full HD ang grafikk for mitt spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RDR kjører i en oppløsning på 640p, så om du ikke har HDMI (altså ikke HDMI inngang på PC skjermen, men bruker HDMI <--> DVI) eller Full-HD har ingenting å si. Derimot kvaliteten på skjermen og om den er ordentlig kalibrert eller ikke har veldig mye og si. Prøv spillet på en venns PC skjerm eller TV så kan du jo teste det ut selv ;)

Lenke til kommentar

Man har ikke no "blur" effekt som kan slås på eller av i RDR ?

Var det ikke noe sånnt i GTA4.

 

Nøyaktig hvilken oppløsning sender PS3'en til monitoren din ? Det burde være 720p (1280x720)

 

Mye rart som kan skje når en oppløsning på 640 linjer skal først skaleres til 720 for HD signalet og deretter skaleres av en skjerm med 1050 i oppløsning. Det blir ikke fullt like pent som et PC spill i native 1050 oppløsning for å si det slik.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...