netrom99 Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Har vært "NOKIAfil" i mange år, men tenkte nå jeg skulle prøve noe annet. Valget falt på HTC Touch Diamond 2 som jeg nå har hatt et par dager. Inntrykket har foreløpig vært stort sett positivt, men jeg har nå et par spørsmål: Hva menes egentlig med det som vises under "Varslinger"? Her ser jeg øverst N Telenor (Har kobla ut 3G)som rett som det er skifter til Telenor Internett og et "telleverk" som viser timer, minutter og sekunder. For å få stoppet dette "telleverket", må jeg inn på Trådløskontroller/Datatilkobling og sette den til Av. Er denne tiden som vises på "telleverket" noe jeg betaler for ? Jeg fikk denne telefonen levert med Windows 6.5, men tror ikke alt passer med info. i manualen ? F.eks. så finner jeg ikke Windows Update ? På forhånd takk for innspill.
Ocken Bom Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Dette burde du ha visst da du valgte HTC. Absolutt alt kan ta en liten evighet å lære seg, og du bør ha doktorgrad i data for å i det heletatt kunne sende en SMS. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå