Gå til innhold

Ny tlf med tastatur og Amobil-test av Mini Pro?


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg HD2 til jul, men 2-3månadar etterpå måtte eg gi etter. Windows Mobile og touch er ein altfor dårlig kombinasjon, men eg tenkte eg skulle gi den ein sjanse pga xda-developers og fantastiske spesifikasjoner. Eg proppa mobilen med det som var, men måtte innsjå at Windows Mobile er ein dårlig kombinasjon i seg sjølv.

 

Har sidan vore på utkikk etter ein telefon med:

Bra kamera (like bra som HD2 sitt hadde vore perfekt)

Bra specs ellers (cpu(kjapp) osv)

(full)tastatur

Android

Bra musikkspelar

okei+ til å skrive melding med

Wifi

Helst ikkje like stor som HD2

greit videokamera

Må nesten forvente gjennomsnittlig bra batterilevetid

 

 

SE Mini Pro scora bra på samtlige punkt, men så vidt eg veit har den ei taletid på 4timar, men eg er usikker på korleis batteritida er i praksis ellers. Nokon som veit?

Pga at telefonane ikkje infrir på dei viktigaste punkta mine, kan eg seie med ein gong at Vivaz, Satio, N97, Corby Pro, X2, omnia pro og sikkert fleire ikkje kjem til å vurderast.

 

Er det andre Pro-modeller eg bør vente på? Vil ikkje vente så altfor lenge.

Kjem Amobil med test av SE Mini Pro?

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff deg en Motorola Milestone fra expansys.no, eller vent på oppfølgeren som ryktes å komme (Droid 2/Milestone 2). Godt tastatur, fet skjerm, solid byggekvalitet, litt mindre enn HD2 og godt over gjennomsnittet bra specs (ikke helt der oppe med HD2, Desire og X10). Kameraet er ålreit, og helt klart bedre etter offisielle oppdateringer.

 

Telefonen er også nedsatt på nettsiden jeg henviste til :)

Lenke til kommentar

Milestone har ingen andre utgifter enn moms (blir vel rundt 3500 inkludert momsen) og frakt. Levering skjer utrolig kjapt, maks 2-3 dager. Levering på døra eller du kan hente den hos DHL selv.

 

Andre aktuelle:

 

LG GW620

LG Ally

Sony Ericsson X10 Mini Pro

HTC Vision (ryktes å være en Desire med tastatur, men lite info om denne telefonen)

 

www.androidcentral.com er for øvrig en meget bra side om du er interessert i android. Der finner du også linker til søstersider om Palm, iPhone, Windows Mobile osv..

Lenke til kommentar

Er litt forvirra no. Kjem Droid/milestone 2? Eller er det det samme som Droid X?

 

Ellers, med engelsk tastatur, er ikkje det veldig tungvint å måtte halde inne O for å få Ø osv? Nokon som har prøvd dette og kan komme med si erfaring?

 

Droid X har 4.3" skjerm og er en ren touch-telefon. Droid 2 er oppfølgeren til Droid, altså den amerikanske versjonen av Milestone. Det vil si at det trolig kommer en Milestone 2, med fysisk tastatur. Denne har samme skjermstørrelse som Milestone, men langt bedre prosessor og dobbelt så mye ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...