Gå til innhold

gtx 480 og gtx 260 sli WTFWTF!?!?


Anbefalte innlegg

hei

jeg har sett dette mange ganger..

 

"EVGA Geforce GTX 480 "Superclocked" EVGA Geforce GTX 260 (som PhysX)"

 

det jeg lurer på er hvorfor man har et gamel kort til physX? kan ikke 480 ha physx eller ? kjører man sli men to forskjellige kort? hvorfor er det så bra ? hjelp trenger svar på dette rare greiene :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Ved å kjøre ett enkelt kort for kun physx så sparer du primærkotet (i dette tilfellet gtx 480) for mye krefter, det vil si at gtx 480 kortet tar seg av alt deg grafikk messige og at gtx 260 kortet kun konsentrerer seg om physxen :)

du vet hva physx er ja ? :)

 

Dog, dette er noe som du KAN tjene et par fps på er ikke store ytelsen å hente.

kun i spill der physx har en stor rolle vil du tjene godt på å ha ett dedikert physx kort som f.eks mirrors edge, batman aa osv...

 

forstår bedre nå ? :)

Lenke til kommentar

Ved å kjøre ett enkelt kort for kun physx så sparer du primærkotet (i dette tilfellet gtx 480) for mye krefter, det vil si at gtx 480 kortet tar seg av alt deg grafikk messige og at gtx 260 kortet kun konsentrerer seg om physxen :)

du vet hva physx er ja ? :)

 

Dog, dette er noe som du KAN tjene et par fps på er ikke store ytelsen å hente.

kun i spill der physx har en stor rolle vil du tjene godt på å ha ett dedikert physx kort som f.eks mirrors edge, batman aa osv...

 

forstår bedre nå ? :)

 

ja takk<3 men jeg skal kjøpe monter pc til 30 k i sommerferien og ha 480 burde jeg kjøpe en som kan kjøre physx? har mange spill som kjører det?

 

oppsett:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=806765&su=44136B55-AF90-4DC3-9269-87C1F05AA75A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...