Martin HaTh Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 hurr durr fuck yeah, jeg fikk 6 i naturfag, vg1.
Abdulaziz Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 hurr durr fuck yeah, jeg fikk 6 i naturfag, vg1. Fy faen. hvordan klarte du det da? Har selv lagd en tråd om hvordan jeg får 6er i naturfag:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1483316 Kan du gå inni tråden og gi meg litt tips?
Abdulaziz Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 hurr durr fuck yeah, jeg fikk 6 i naturfag, vg1. så kan du hjelpe meg eller?
J. Verlander Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Les, sett deg godt inn i stoffet. Også lurt å kunne dra inn samfunnsfag i naturfagen som viser at du har kompetanse utenfor det som står i boka.
Abdulaziz Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Les, sett deg godt inn i stoffet. Også lurt å kunne dra inn samfunnsfag i naturfagen som viser at du har kompetanse utenfor det som står i boka. tror ikke at samfunnsfag har noe med sagen å gjøre. samfunnsfag i VG1 er polittikk, demokrati, terrorisme, kultue, arebeidslivet, globalisering og sånne greier
J. Verlander Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 tror ikke at samfunnsfag har noe med sagen å gjøre. samfunnsfag i VG1 er polittikk, demokrati, terrorisme, kultue, arebeidslivet, globalisering og sånne greier Det var det læreren vår la vekt på hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå