Gå til innhold

SE X10 Mini Pro og tilgjengelighet i butikkene.


Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for denne, men ser tidspkt. for hvor når denne ankommer butikkene varierer veldig. Elkjøp har forventet dato 10 Juli, mens andre har forventede datoer fra neste uke, og fram til medio Juli. Litt frustrerende. Spørs om jeg gidder å vente 3-4 uker til på denne, og heller velger modellen uten tastatur. Noen som vet noe mer konkret i.f.t tilgjengelighet enn det som står på nettsidene til butikkene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestemt meg for denne, men ser tidspkt. for hvor når denne ankommer butikkene varierer veldig. Elkjøp har forventet dato 10 Juli, mens andre har forventede datoer fra neste uke, og fram til medio Juli. Litt frustrerende. Spørs om jeg gidder å vente 3-4 uker til på denne, og heller velger modellen uten tastatur. Noen som vet noe mer konkret i.f.t tilgjengelighet enn det som står på nettsidene til butikkene?

 

Forventes inn til Expert i slutten av juni.

Lenke til kommentar

"Forventes" kan jo bety så mangt. Har erfart det fra tidligere. Noen butikker kan vel "jukse litt" også for å sikre seg et salg. Regner Elkjøp som ganske troverdige. Hadde håpet noen av butikkene kunne vært noe mer konkrete, men er kanskje vanskelig... Uansett utrolig kjedelig å vente!

Endret av Augemo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...