Gjest Slettet+981723478 Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 (endret) .. Endret 21. desember 2013 av Slettet+981723478
Rick Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Jeg ville iallefall sjekket eventuelle svenske verksted nøye, gjerne spurt om de kunne fremvise noen norske referanser. Fine med å få det gjort i Norge er at du har en garanti på jobben selv om den er dyrere. Jeg har sett en par biler som har vært i nord-Sverige å blitt lakket, de ser pen ut når de er nylakkert men etter ett år så begynner ett veldig dårlig grunnarbeid å titte frem igjen. Samme gjelder forresten en bil jeg har sett som var i Litauen, der var det gjort skrekkelig dårlig jobb! Er litt sjangsespill å få det gjort i utlandet, de har mange dyktige folk men spørsmålet er heller om de legger mye sjel i det når de vet at dette er en bil som neppe kommer i retur uansett siden eieren bor langt unna. Ta å høre med norske verksteder, Bobla er en liten bil og skal du ha den i orginalfarge kan du også spare deg noen kroner siden det neppe er metallic lakk.
epifant Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jan Car Factory Vet om et par stykker som har brukt disse og er godt fornøyde. Bildeporteføljen viser ganske godt hvor lista ligger Endret 21. juni 2010 av epifant
hakkannen Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Det er en på Amcarforum som har levert Mustangen sin til et firma i Polen. Ifølge ham selv er det svært viktig å velge riktig verksted. Feil verksted vil gi dårlig arbeid, men rett verksted vil gi godt arbeid som ikke står tilbake for noe gjort her i Norge. Til OK pris. Du kan jo ta en titt på tråden hans på Amcarforum, står mye interessant der. Gode bilder også Verkstedet han bruker er flinke å gi tilbakemelding underveis hvordan arbeidet går, maile bilder av prosessen, osv. Kontakter du ham sier han gjerne hvilket verksted han bruker og kommer med noen gode råd
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Har sendt han på amcarforum en mail, og håper jo da såklart på svar tilbake i løpet av relativt kort tid, så jeg får gjort de avtalene som trengs Så ringer jeg nok de på Jan Car Factory i morgen og forteller om situasjonen. Takk for all hjelp så langt, Det var godt å lese om en som har vært i situasjonen selv, og ikke bare hadde en kompis, onkel, fetter e.l. som var fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå