Gå til innhold

Ta opp fag


Recon24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo hallo Recon24.. Jeg har selv tatt opp matte og kjemi på Bjørknes privat skole her i Oslo.. Undervisningen var super, drit gode lærarar som er drit gode til å lære bort, selv om jeg måtte ut med 35 000 kr for de 2 faga..

Men nå vet jo ikke jeg hvor du bor eller hvor du har tenkt å bo til høsten.. Bare googl bjørknes så finner du fort ut av hva du må gjøre, eventulet ring dem..

Ellers er det sonans i Oslo der du også kan ta opp fag, men Bjørknes har bedre rykte..

 

Håper det hjalp..

 

http://www.bjorknes.no/privat/default.asp?fkAKId=166&side=skolene&SiId=112&emne=sider&gclid=COvBtK6sn6ICFUp_3god5n9Cvg

Lenke til kommentar

Hei! Jeg går almenn pågygging men karakterene mine er helt ræva. Jeg har tenkt å ta et friår og ta opp noen fag. Er det mulig å ta opp 3 fag? ( jeg fik stryk i 3 fag altså )....

 

Ja, det er fullt mulig å ta opp tre fag. Du kan enten benytte deg av privatistordningen eller voksenopplæringa. Eller du kan gjøre som han over skriver å betale flere titalls tusen kroner, for noe det offentlige tilbyr gratis.

 

Hør med fylket ditt, så får du mer informasjon. :)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg går almenn pågygging men karakterene mine er helt ræva. Jeg har tenkt å ta et friår og ta opp noen fag. Er det mulig å ta opp 3 fag? ( jeg fik stryk i 3 fag altså )....

 

Ja, det er fullt mulig å ta opp tre fag. Du kan enten benytte deg av privatistordningen eller voksenopplæringa. Eller du kan gjøre som han over skriver å betale flere titalls tusen kroner, for noe det offentlige tilbyr gratis.

 

Hør med fylket ditt, så får du mer informasjon. :)

Du får det du betaler for! ; )

 

Bjørknes vil nok være bedre enn en offentlig skole i så godt som alle tilfeller!

 

Hilsen en som skulle ønske det ble stilt strengere krav til undervisningen i offentlig skole.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg går almenn pågygging men karakterene mine er helt ræva. Jeg har tenkt å ta et friår og ta opp noen fag. Er det mulig å ta opp 3 fag? ( jeg fik stryk i 3 fag altså )....

 

Ja, det er fullt mulig å ta opp tre fag. Du kan enten benytte deg av privatistordningen eller voksenopplæringa. Eller du kan gjøre som han over skriver å betale flere titalls tusen kroner, for noe det offentlige tilbyr gratis.

 

 

Hør med fylket ditt, så får du mer informasjon. :)

Du får det du betaler for! ; )

 

Bjørknes vil nok være bedre enn en offentlig skole i så godt som alle tilfeller!

 

Hilsen en som skulle ønske det ble stilt strengere krav til undervisningen i offentlig skole.

 

Hvis målet er gode karakterer, kommer det litt an på hvor flink man er, rett og slett. Undervisningen er helt sikkert bedre, men hvis man har det som trengs, kan man godt gå offentlig skole istedet. Hvis TS har dårlige karakterer fordi h*n sliter på skolen, og har vanskelig å lære, derimot...

 

Jeg tok 3 realfag i fjor på Bybroen vgs. Det er en privat skole, men driver helt vanlig videregående opplæring. Kostet 2500 for et 5-timersfag. Betalte altså 7500,- for tre 6'ere istedet for 37 000 (!) hos sonans.

Lenke til kommentar

Har hatt et friår og jobbet, da jeg ikke har vært sikker på hva slags studie/utdannelse jeg ville begynne på. Har fremdeles ikke kommet noe lenger igrunn, så tenkte å ta opp igjen markedsføring og ledelse 2 som jeg hadde i vg3. Lurte også på å ta biologi på si da jeg ikke har noen ekstrapoeng fra real - og språkfag. Noen som vet hva jeg må gjøre? Har ikke hatt biologi før.

Lenke til kommentar

Har hatt et friår og jobbet, da jeg ikke har vært sikker på hva slags studie/utdannelse jeg ville begynne på. Har fremdeles ikke kommet noe lenger igrunn, så tenkte å ta opp igjen markedsføring og ledelse 2 som jeg hadde i vg3. Lurte også på å ta biologi på si da jeg ikke har noen ekstrapoeng fra real - og språkfag. Noen som vet hva jeg må gjøre? Har ikke hatt biologi før.

 

Det er jo bare å bestemme seg om du ønsker udnervisning , eller om du ønsker å ta eksamen som privatist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...