Gå til innhold

Uorginal Wii Remote og Nunchuk erfaringer?


ekwathne

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ser på dealextreme selger de flere forskjellige uorginale Wii Remote og Nunchuk. De koster rundt 20$ eller 120kr. Dette er jo da et røverkjøp om de fungerer like bra som orginal kontrollerne. Men anmeldelsene jeg leser varierer, noen mener de er elendige i forhold til de orginale, mens andre mener de fungerer like bra som orginalene.

 

Lurer da på om noen her på forumet har erfaringer med noen av de mange forskjellige uorginale kontrollerne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 2 par fra dealextreme liggende her hjemme. De var veldig billig, og fungerer egentlig på samme måte som de originale. De lager noen merkelige lyder noen ganger, men ellers vil det være likt. Det er bare en ting som jeg ikke liker med dem, og det er knappene. Knappene føles mye bedre på originalene, og på de uoriginale synes jeg de kan være harde og vanskelige. For meg er dette nok til å ødelegge spillopplevelsen, så jeg har i hvert fall ikke tenkt å bruke dem igjen. Skal heller kjøpe meg et par originale, selv om disse er dyre og overpriset.

 

Men du får nesten teste de ut selv. Dette er bare min erfaring. Når de er såpass billige, så måtte det jo være en liten hake og..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...