Postkassestativ Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Har en 92 Mod Omega med C20NE-motor. Jeg synes den går fryktelig dårlig til å være en 2.0 med 115hk. Det er lite tikking i ventilene med tanke på 20ne-syndromet og den bruker lite olje. Tar je en evighet fra 80 til 120km/t. Han som hadde den før hadde kjørt med defekt luftmengdemåler i lengre tid, så jeg mistenker at det kan ha noe med det å gjøre Har hatt samme bil før, å den gikk myye bedre. For å forklare det enkelt for alle: 60km/t i 3-gir opp en vanlig bakke med "pedal to the metal" så skjer det svært lite, hører bare at motoren super etter luft. Kompressjon var 9,1/9,2 på alle sylindre på varm motor å det er slik som det skal
masterboy Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Har hatt en 91' med samme motor. Byttet eksos, og fikk etter en stund samme problem. Løsning: Skru av skjøte mellom kat og anlegg, og prøv. Eksosanlegget på min var tett. Bilen gikk igjen som en kule. Anlegget av type Walker (billig dritt) ble byttet med et fra simons som kostet mer enn dobelt så mye. Hadde aldrig det problemet igjen.
Postkassestativ Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Skrevet 16. juni 2010 Det er faktisk Walkeranlegg på den, skal prøve å skru av fra katalysator å se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå