Gå til innhold

En svale prøver desperat å komme seg inn på rommet mitt!


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig plass og poste dette men.. :p(Hvis ikke det er det, eller det er en bedre plass å ha dette, bare flytt emne)

 

Det er en svale den siste uken som prøver ganske hard å komme seg inn på rommet mitt, jeg bor helt i toppen av huset. Den har bare idag fra kl.14 til 19 prøvd 4 ganger, de 2 første krasja den i vinduet, jeg spurte søsteren min som utdanner seg biolog om det var en vei jeg kunne stoppe den å komme inn. Det ende med at jeg bare holdt vinduet oppe, den har vært inne på rommet mitt flere ganger og selvom den vet at jeg er her så fortsetter den å prøve å komme seg in, hvis jeg stenger vinduet flyr den bare i det (noe jeg ikke vil :ermm: ). Søsteren min foreslo at den kanskje vil bygge rede der inne?

 

Jeg vil egentlig bare at den skal slutte å komme inn på rommet mitt, noen forslag? (unntagen å drepe den....)

Takk for svar :)

 

-Copopit

Endret av Copopit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vet ikke om dette biter på svaler, men vi har også problemer med fugler som kræsjer i vinduene våres og dør. ligger gjerne 4 fuglelik utenfor vinduene til tider :p Vi har ganske store vinduer nesten overralt i huset.

Så mamma snakker om å kjøpe sånne ørne-klistremerker å ha på vinduene. Det skal visst skremme fuglene bort. Vet ikke hvor man får kjøpt dette da.

Mora til veninna mi har hengt opp CD.plater utenfor huset sitt for å bli kvitt fugler og. Tror det har noe med at de blinker i sola og skremmer vekk fuglene det og.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

I alle dager. Så rart. Dette vil jeg gjort tror jeg:

Latt den komme inn på rommet, også fanget den i et bur som passer til en svane. Så ville jeg kjørt den langt uti gokk, kansje ved et vann, også sluppet den fri. Så får dere se om den finner veien tilbake.

 

Sinnsforvirret svane?

 

Er svane og svale det samme ja?

Lenke til kommentar

jeg vet ikke om dette biter på svaler, men vi har også problemer med fugler som kræsjer i vinduene våres og dør. ligger gjerne 4 fuglelik utenfor vinduene til tider :p Vi har ganske store vinduer nesten overralt i huset.

Så mamma snakker om å kjøpe sånne ørne-klistremerker å ha på vinduene. Det skal visst skremme fuglene bort. Vet ikke hvor man får kjøpt dette da.

Mora til veninna mi har hengt opp CD.plater utenfor huset sitt for å bli kvitt fugler og. Tror det har noe med at de blinker i sola og skremmer vekk fuglene det og.

 

 

I alle dager. Så rart. Dette vil jeg gjort tror jeg:

Latt den komme inn på rommet, også fanget den i et bur som passer til en svane. Så ville jeg kjørt den langt uti gokk, kansje ved et vann, også sluppet den fri. Så får dere se om den finner veien tilbake.

 

Sinnsforvirret svane?

 

Er svane og svale det samme ja?

 

 

Virket som den har sluttet å komme nå, har ikke hørt noen "DUNK" i det siste :p

Har heller ikke sett den her inne, så tror den har sluttet :)

Endret av Copopit
Lenke til kommentar

RoedryggetSvale-CAN-230408-2-BF.jpg

 

Svale ^

 

svane.jpg

 

Svane ^

 

Tror hvis de hadde vært en svane som fløy inn i vinduet mitt, ville jeg ville fanget den å fraktet den vekk evt ringt dyrebeskyttelsen. Jeg tror forresten så ville vinduet mitt knust hvis jeg hadde fått en svane krasjende i det :!:

Endret av Copopit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...