xain Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 hej, er det mulig å laste ned system recovery program? eller recovery manage? (gratis ja) takk for hjelp : ))
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 http://www.paragon-software.com/home/db-express/ har ikke testet det fullt ut men har lest på flere nettsider at det er anbefalt
xain Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Skrevet 3. juni 2010 ok, kosen er den? skal den programmen tilbake still til fabrikkinnstillingene (har win vista som orginal så lurer på om jeg får win vista igjen) eller sletter den programen hele disken og jeg må kjør pcn med win vista (live-cd) ?
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 ok, kosen er den? skal den programmen tilbake still til fabrikkinnstillingene (har win vista som orginal så lurer på om jeg får win vista igjen) eller sletter den programen hele disken og jeg må kjør pcn med win vista (live-cd) ? det fungerer kort fortalt at programmet lager en kopi av alle filene dine. De kan du legge på en cd og vis du skulle oppleve virusangrep eller lignende så er det bare å ha i cden så oppretter den alle filene dine slik de var når kjørte programmet for færste gang. vil annbefale deg å lese om det på dinside http://www.dinside.no/828154/paragon-backup-recovery-2010-free-edition de forklarer det mye bedre enn meg
xain Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Skrevet 4. juni 2010 den skjønnt æ faktisk ikke så mye av, men jeg gir blaffen i om bildene blir igjen eller ikke, alt kan bli slettes, d jeg vil ha er å få pcn tilbake til fabrikkinnstillingene eller da den ble kjøpt! håper du/dere har noen andre pro å gi meg
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 den skjønnt æ faktisk ikke så mye av, men jeg gir blaffen i om bildene blir igjen eller ikke, alt kan bli slettes, d jeg vil ha er å få pcn tilbake til fabrikkinnstillingene eller da den ble kjøpt! vil du egentlig skjønne det da? Du må yte litt for å forstå. Men uansett så tviler jeg det finnest noen måte å få pcen tilbake til fabrikkinstillinger på uten å sende den til reparasjon eller lignende. Men det skal jeg ikke si sikkert...
kjetilkl Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 De fleste "merke-pcer" og noen "bygge-pcer" inneholder allerede et slikt program. - Noen i form av at du kan trykke f.eks F2 under oppstart (POST) for så å starte "tilbakestilling" derifra, og andre igjen må du bruke medfølgende CD/DVDer. Sjekk i manualen din, evt så er det sikkert nyttig å opplyse om hvilken PC/modell du har.
xain Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Skrevet 4. juni 2010 jeg har prøvd på alle måter, F11 og alt dt der. men det funker ikke så derfor er jeg ut etter en system recovery program nå :-/
Plinge93 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Hvilken PC er det du har, og hvilket operativsystem? Det er vel bare en reinstallasjon (formatering) som skal til? Dersom du kjøpte PC med operativsystem skal du sannsynligvis ha fått med en DVD med det på, eventuelt ligger det på en boot-bar partisjon....
xain Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 det er HP vista. trur d 62bit eller ja kosen ser platen ut? og hva er den til?
kjetilkl Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 På HP skal du også kunne starte recovery fra "recovery manager" på start-menyen. Platen er ca 12 cm i diameter, blank på den ene siden med hvit/blå etikett på den andre. - Siden den er veldig tynn kan den ligge mellom manualer og papirer.
p@ge Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 ok, kosen er den? skal den programmen tilbake still til fabrikkinnstillingene (har win vista som orginal så lurer på om jeg får win vista igjen) eller sletter den programen hele disken og jeg må kjør pcn med win vista (live-cd) ? ingen 3e parts programm kan sette pc'en tilbake til fabrikk instillinger hvis du ikke har hatt den siden pc'en var nytt. HP har en eget recovery programm som du enten må brenne ut når du får den når pc'en er nytt, ellers kommer dette opp under oppstart: trykk F-tast ( 5-6.....) lykke til
xain Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Skrevet 6. juni 2010 har ikke fått noen cd da jeg kjøpte den. og jeg finner ingen recovery på pcn :-| broren min bruker den så kanskje han har sletta den :-S i dont no
p@ge Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 har ikke fått noen cd da jeg kjøpte den. og jeg finner ingen recovery på pcn :-| broren min bruker den så kanskje han har sletta den :-S i dont no kanskje kan du prøver å kontakte pc leverandøren ( HP DELL .....) disse er nå for tiden kanske villige å beholder kundene sine. " I know " lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå